لزوم توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در فضای مجازی

پایگاه خبری البرزما-حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز بر توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی در فضای مجازی تأکید کرد. حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،افزود:سازمان تبلیغات اسلامی با اتخاذ شیوه های نوین تبلیغی تلاش می‌کند تا مفاهیم ارزشمند دینی را در حوزه فضای مجازی و رسانه توسعه و ترویج

کد خبر : 4492
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 13:54
لزوم توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در فضای مجازی

پایگاه خبری البرزما-حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز بر توسعه و ترویج فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی در فضای مجازی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،افزود:سازمان تبلیغات اسلامی با اتخاذ شیوه های نوین تبلیغی تلاش می‌کند تا مفاهیم ارزشمند دینی را در حوزه فضای مجازی و رسانه توسعه و ترویج دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،یادآور شد:بهرگیری از محتوای ارزشمند دینی زمینه جذب همگانی جوانان و نوجوانان به ارزش های معنوی و مفاهیم قرآنی را فراهم می‌کند لکن در این مسیر باید از روحانیون مجرب در عرصه فضای مجازی بهر برد.

وی گفت:اکثریت مردم ایران علاقمند جذب فرزندانشان به مساجد می باشند و این امر به خاطر دور کردن آنها از انحرافات این فضا توسط دشمنان به قصد ایجاد روحیه ضعیف و بی انگیزگی در نسل جوان کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد:جوان را باید به دوبال علم و تقوا تجهیز کرد در اینصورت این جوان با گام های استوار و محکم در مسیر دستیابی جامعه به مدینه فاضله عمل خواهد کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.