طراحی و تولید مشترک خودرو با شرکت های معتبر خارجی/توقف تولید پراید اواخر سال 97

پایگاه خبری البرزما- رییس هیئت مدیره شرکت سایپا گفت که برنامه این شرکت طراحی و تولید مشترک خودرو به صورت 50 درصد محصولات داخلی و 50 درصد با برندهای خارجی و کاهش تدریجی و در نهایت  است. محمد علی سید ابریشمی  در جریان بازدید محمدعلی نجفی استاندار البرز از شرکت صنعتی ایران کاوه سایپا در

کد خبر : 4483
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 12:38
طراحی و تولید مشترک خودرو با شرکت های معتبر خارجی/توقف تولید پراید اواخر سال 97

پایگاه خبری البرزما- رییس هیئت مدیره شرکت سایپا گفت که برنامه این شرکت طراحی و تولید مشترک خودرو به صورت 50 درصد محصولات داخلی و 50 درصد با برندهای خارجی و کاهش تدریجی و در نهایت  است.

محمد علی سید ابریشمی  در جریان بازدید محمدعلی نجفی استاندار البرز از شرکت صنعتی ایران کاوه سایپا در شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: با واگذاری 50 هکتار از زمینی که در شمال شرکت ایران کاوه سایپا واقع است، ظرف 15 روز آینده قرارداد با طرف خارجی منعقد خواهد شد.
رییس هیئت مدیره شرکت سایپا همچنین گفت که این مجموعه در 2 سال آینده برای 3 هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.
23 نوع سواری در سایپا تولید می شود. شرکت سیتروئن نیز که به تازگی برای سرمایه گذاری مشارکت تولید خود را آغاز کرده است، در آینده نزدیک برای 400 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
توسعه محصولات از جمله برنامه های خط تولید سایپا به شمار می رود. طراحی تلفیقی سبک تولید خودروی ایرانی و خارجی برای رقابت پذیری با بازارهای جهانی از برنامه های محوری این مجتمع صنعتی به شمار می رود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.