اتوبان تهران _کرج _ قزوین ساماندهی می شود

پایگاه خبری البرزما-دردومین نشست کمیسیون تخصصی تقاطع ها و معابر شهری شهرداری کرج، ساماندهی اتوبان تهران _کرج _ قزوین و احداث مسیرهای دوچرخه سواری در شهر، مورد تاکید مدیران و مسئولان شهری این کلانشهر قرار گرفت.  این کمیسیون به منظور بحث، بررسی و تصمیم گیری در رابطه با طرح های خرد و کلان شبکه معابر

کد خبر : 4401
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1396 - 9:58
اتوبان تهران _کرج _ قزوین ساماندهی می شود

پایگاه خبری البرزما-دردومین نشست کمیسیون تخصصی تقاطع ها و معابر شهری شهرداری کرج، ساماندهی اتوبان تهران _کرج _ قزوین و احداث مسیرهای دوچرخه سواری در شهر، مورد تاکید مدیران و مسئولان شهری این کلانشهر قرار گرفت.  این کمیسیون به منظور بحث، بررسی و تصمیم گیری در رابطه با طرح های خرد و کلان شبکه معابر و تقاطعات برگزار شد و طی آن مسئولان مربوطه با در نظرگرفتن ابعاد مختلف طرح ها و بر اساس اسناد فرادست، توسعه و در صورت نیاز اصلاح پروژه ها را در دستور کار قرار دادند.

هماهنگی و هم افزایی بین حوزه های مختلف مدیریتی، تلاش برای استفاده بهینه از منابع، تطبیق پروژه های مرتبط با مطالعات فرادست، حرکت در راستای برنامه های توسعه شهری، برسی الزامات اجرایی، رعایت آیین ها و دستورالعمل ها توسعه سیستم های مبتنی بر انسان محوری از دیگر موضوعات مورد بررسی در کمیسیون تخصصی تقاطع ها و معابر شهری شهرداری کرج بود.

گفتنی است، ساماندهی اتوبان تهران _کرج _ قزوین در محدوده شهر کرج و احداث مسیر دوچرخه سواری در معابر از مهم ترین محورهای این کمیسیون بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.