تدوین سند امنیت غذایی البرز در آبان ماه

پایگاه خبری البرزما- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اهمیت موضوع امنیت غذایی گفت: سند امنیت غذایی استان اواخر آبان ماه تدوین و ارائه می شود. فتح الله حقیقی در جلسه هماهنگی کارگروه های استقرار سند امنیت غذایی استان البرزبا بیان اینکه در دنیای امروز بسیاری از بیماری های واگیر کنترل

کد خبر : 4287
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 10:18
تدوین سند امنیت غذایی البرز در آبان ماه

پایگاه خبری البرزما- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اهمیت موضوع امنیت غذایی گفت: سند امنیت غذایی استان اواخر آبان ماه تدوین و ارائه می شود.

فتح الله حقیقی در جلسه هماهنگی کارگروه های استقرار سند امنیت غذایی استان البرزبا بیان اینکه در دنیای امروز بسیاری از بیماری های واگیر کنترل شده و کشور ما نیز از این امر مستثنی نیست، افزود: اکنون کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر به عنوان دغدغه ای بزرگ مطرح است که در این خصوص تدوین سند امنیت غذایی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اهمیت تهیه و تدوین سند امنیت غذای استان ادامه داد: در البرز تاکنون نشست های متعددی برای بررسی روند تهیه این سند تشکیل شده و بر این اساس 5 کمیته اعم از دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت، استاندارد و جهاد کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرده اند.
معاون استاندار البرز گفت: با توجه به نظارت ها و بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، کمیته های فعال تاکنون اقدامات خود را برای برنامه ریزی اجرایی کرده اند.
وی افزود: قرار است دانشگاه علوم پزشکی البرز بسته اولیه سند را تهیه کرده و در روز 30 آبان 96 ارائه دهد که در جلسه تشریح شده و موانع آن برطرف شود تا سند 5 ساله امنیت غذایی استان به تصویب برسد.
حقیقی اضافه کرد:استاندارد سازی، اقدامات کشت راهبردی، تهیه مواد غذایی، مراعات بهداشت و درمان، غذای باکیفیت و سایر موارد مرتبط را طبق برنامه پیش برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.