کانال های هدایت آبهای سطحی لایروبی شد

پایگاه خبری البرزما-مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، از پایان عملیات پاکسازی و لایروبی کانال هدایت آبهای سطحی در خیابان مالک اشتر این منطقه خبر داد. عباس کمالی روستا با اعلام این خبر افزود: با توجه به شروع فصل بارش و امکان جاری شدن سیلاب و به خاطر استفاده کامل از تمام ظرفیت کانالهای هدایت آبهای

کد خبر : 4273
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 13:39
کانال های هدایت آبهای سطحی لایروبی شد

پایگاه خبری البرزما-مدیر منطقه 5 شهرداری کرج، از پایان عملیات پاکسازی و لایروبی کانال هدایت آبهای سطحی در خیابان مالک اشتر این منطقه خبر داد.

عباس کمالی روستا با اعلام این خبر افزود: با توجه به شروع فصل بارش و امکان جاری شدن سیلاب و به خاطر استفاده کامل از تمام ظرفیت کانالهای هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در سطح معابر نسبت به لایروبی کانال های این منطقه اقدام شده است.

کمالی روستا گفت: جمع آوری ضایعات از مخازن و لایروبی کانال های اصلی و فرعی موجود در سطح منطقه، طرحی است که همزبان با قرار گرفتن در فصل پائیز و نزول بارش الهی از سوی حوزه مذکور آغاز شده و در حال اجرایی شدن در سایر محدوه ها می باشد.

وی به مشارکت شهروندان در رعایت بهداشت و عدم تخلیه زباله ها در نهارها تاکید کرد و گفت: تمامی کانال های موجود در منطقه به صورت روزانه و مستمر پاکسازی می شود و احتمال آب گرفتگی احتمالی در سطح شهر به حداقل می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.