استاندار البرز اعلام کرد:مشکل تامین اعتبار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج رفع می شود

پایگاه خبری البرزما-استاندار البرز گفت: طی نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و معاون عمرانی استانداری، اعتبار مناسب برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب تامین خواهد شد. دکتر محمدعلی نجفی در جریان بازدید از زمین چمن و سالن 6 هزار نفری، در حال احداث در مجموعه ورزشگاه انقلاب کرج،گفت: عدم تخصیص اعتبار،عمده

کد خبر : 4212
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 11:49
استاندار البرز اعلام کرد:مشکل تامین اعتبار ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج رفع می شود

پایگاه خبری البرزما-استاندار البرز گفت: طی نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و معاون عمرانی استانداری، اعتبار مناسب برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب تامین خواهد شد.

دکتر محمدعلی نجفی در جریان بازدید از زمین چمن و سالن 6 هزار نفری، در حال احداث در مجموعه ورزشگاه انقلاب کرج،گفت: عدم تخصیص اعتبار،عمده مانع پیشرفت فیزیکی این طرح ورزشی بوده است، از این رو در اسرع وقت نشستی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون عمرانی استان تشکیل و مشکل اعتبار این مجموعه ورزشی رفع خواهد شد.
پس از انعقاد تفاهم نامه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و برطرف شدن مشکل اعتبار،تا پایان سال جاری ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
سالن سرپوشیده 6 هزار نفری انقلاب کرج تا کنون پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد داشته و 14 میلیارد تومان برای تکمیل آن اعتبار مورد نیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.