ناتوانی ترامپ در عرصه سیاست جهانی

پایگاه خبری البرز ما- ترامپ توانایی مدیریت در عرصه جهانی را ندارد .دکتر محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیرامون سخنان ترامپ اظهار داشت : وی در قاعده سیاسی جهان نمی تواند مدیریت کند. کولیوند افزود : رییس جمهور آمریکا فکر می کرد می تواند در برابر ایران اجماع جهانی شکل

کد خبر : 4043
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 12:57
ناتوانی ترامپ در عرصه سیاست جهانی

پایگاه خبری البرز ما- ترامپ توانایی مدیریت در عرصه جهانی را ندارد .دکتر محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیرامون سخنان ترامپ اظهار داشت : وی در قاعده سیاسی جهان نمی تواند مدیریت کند.

کولیوند افزود : رییس جمهور آمریکا فکر می کرد می تواند در برابر ایران اجماع جهانی شکل دهد که بعد از سخنرانی وی رهبران کشورهای اروپایی و خانم موگرینی در برابر سخنان وی موضع گیری نمودند که نشان دهنده آن است این کشورها دنباله رو آمریکا نیستند .

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی سیاست های ترامپ را خودخواهانه خواند و افزود : این نوع رفتار کردن به ضرر آمریکا است و این کشور را در صحنه بین الملل منزوی می کند.

دکتر کولیوند : موضع گیری رییس جمهور ایران را عاقلانه و منطقی توصیف نمود و افزود : در این برهه زمان دیپلمات های ما باید با اتخاذ دیپلماسی فعال آمریکا را بیش از پیش منزوی نمایند و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در صحنه بین الملل در عرصه سیاست جهانی به نمایش بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.