ایران اسلامی ابزارهای قدرتمندی برای مقابله با تهدیدها در اختیار دارد

پایگاه خبری البرزما- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت که ایران اسلامی ابزارهای قدرتمندی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان در اختیار دارد. سردار مهران طهماسبی در چهارمین یادواره شهدای دهستان برغان در روستای اغشت، با اشاره به تهدیدهای رییس جمهوری آمریکا، اظهار داشت: ما قدرت اول و بی نظیر منطقه

کد خبر : 3869
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 10:14
ایران اسلامی ابزارهای قدرتمندی برای مقابله با تهدیدها در اختیار دارد

پایگاه خبری البرزما- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت که ایران اسلامی ابزارهای قدرتمندی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان در اختیار دارد.

سردار مهران طهماسبی در چهارمین یادواره شهدای دهستان برغان در روستای اغشت، با اشاره به تهدیدهای رییس جمهوری آمریکا، اظهار داشت: ما قدرت اول و بی نظیر منطقه هستیم، چون مردم شجاع و فهیم داریم، اما در صورت نیاز با استفاده از ابزارهایی که داریم با هرگونه تهدید برخورد می کنیم.
وی اضافه کرد:ملت ما ملتی یکپارچه هستند و همه با وحدت، همدلی زیر پرچم ولایت، امامت و فرماندهی کل قوا می دانند که باید به گوش به فرمان ولی فقیه باشند، که هستند.
طهماسبی ادامه داد:همین اتحاد، وحدت و حضور در صحنه بهترین پاسخ را به ترامپ و امثال او می دهد.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و تاثیرات آن، اظهار داشت:برگزاری چنین یادواره هایی هم سبب خوشحالی شهدایی که ناظر هستند می شود و هم جایگاه مقام خانواده هایشان پاس داشته می شود. مردم ما متوجه هستند که با عمل، گفتار، رفتار، حمایت، مال و جانشان پاسدار خون شهدا باشند.
طهماسبی افزود: شهدا با عمل به وظیفه خود از جان خود گذشته اند و موجب سرافرازی ملت ایران و ملت های منطقه شدند.
وی گفت: امروز اگر ایران اسلامی در منطقه با اقتدار قد برافراشته است و مظلومان جهان را یاری می کند، به واسطه همین خون های شهدا است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.