فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند

پایگاه خبری البرزما-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند گفت : فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اثربخش‌ترین عوامل پایداری انقلاب اسلامی است . مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز به

کد خبر : 3768
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:12
فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند

پایگاه خبری البرزما-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند گفت : فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اثربخش‌ترین عوامل پایداری انقلاب اسلامی است .
مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به دیدار خانواده‌ی معظم شهیدان نامنی ، ابوالحسنی و جمالی رفته و ضمن رسیدگی به مشکلات این عزیزان در مورد موضوعات با یکدیگر به گفتگو پرداختند .
مهندس طاهرنژاد در این دیدارها بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند گفت : فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اثربخش‌ترین عوامل پایداری انقلاب اسلامی از گذشته تا به امروز است .
وی افزود : ترویج فرهنگ ايثار و شهادت ميل به شهادت را در افراد به وجود می‌آورد و با نهادينه شدن این مهم ، نگرش‌ و رفتار افراد به سمت رفتارهاي ايثارگرانه سوق پیدا خواهد کرد که این مهم موجب تحکیم پیش از پیش اهداف انقلاب اسلامی ، مقابله با تهدیدات دشمنان و پاسداری از خون شهداست که بدان توجه ویژه باید نمود .
شایان‌ذکر است حاضرین در پایان با تجلیل از صبر و ایثارگری تمامی خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و کسانی که پای آرمان خود ایستادگی کردند به‌رسم تکریم با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد و ‌بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.