کشف یک هزار و 900 عدد قرص مخدر از عطاری های البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس اماکن نیروی انتظامی استان البرز گفت: یک هزار و 900 عدد قرص مخدر طی روزهای اخیر از عطاری های این استان کشف شده است. سرهنگ موسی تقی پور در همایش پلیس ،امنیت و اصناف استان البرز افزود: اکنون 200 سفره خانه دراین استان بصورت آنلاین کنترل می شود و بصورت سیستمی

کد خبر : 3641
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 13:19
کشف یک هزار و 900 عدد قرص مخدر از عطاری های البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس اماکن نیروی انتظامی استان البرز گفت: یک هزار و 900 عدد قرص مخدر طی روزهای اخیر از عطاری های این استان کشف شده است.

سرهنگ موسی تقی پور در همایش پلیس ،امنیت و اصناف استان البرز افزود: اکنون 200 سفره خانه دراین استان بصورت آنلاین کنترل می شود و بصورت سیستمی تالارها را از طریق نصب دوربین در قسمت آقایان کنترل می کنیم.
وی ادامه داد: شکایات زیادی برای ویترین البسه لباس زیر داشتیم و امسال 2 هزار و 660 واحد صنفی امسال بازدیده شده است .
وی گفت: اجرای طرح های مستمر عفاف و حجاب شامل ساماندهی ویترین ها را داشتیم و مقدار قابل توجهی از البسه پاره و عکس های مبتذل جمع آوری شده است.
سرهنگ تقی پور اضافه کرد: کشف البسه شیطان پرستی را داشتیم که ساماندهی ویترین ها و مانکن ها اکنون به مدت دوسال است که درالبرزا جرا می شود و از طرح های بی نظیر بوده است.
وی با بیان اینکه در تابستان سال جاری 248 بازدید از چایخانه ها و تالارها انجام شده ، افزود: از جمله کشفیات سال جاری 3 لیتر شربت متادون، و یک هزار و 900 قرص مخدر از عطاری ها بوده و در 6 ماهه نخست سال جاری 685 مورد پلمب شده است .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.