فرماندار ساوجبلاغ: کم کاری در زمینه مقابله با مواد مخدرپذیرفتنی نیست

پایگاه خبری البرزما- فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است، گفت: کم کاری در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. ابوالقاسم پالیزگیر در هشتمین نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، گفت: اطلاع رسانی و آگاه سازی از

کد خبر : 3634
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 12:31
فرماندار ساوجبلاغ: کم کاری در زمینه مقابله با مواد مخدرپذیرفتنی نیست

پایگاه خبری البرزما- فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است، گفت: کم کاری در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

ابوالقاسم پالیزگیر در هشتمین نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، گفت: اطلاع رسانی و آگاه سازی از عواقب جبران ناپذیر مواد مخدر باید به صورت جدی تر انجام شود به ویژه برای جوانان وخانواده ها نیز بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: مهد کودک ها و مدارس نیز باید دید کافی را در کودکان و دانش آموزان ایجاد کنند تا جوانان ما درگیر اینگونه مسائل نباشند.
رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیان داشت : ما از سپاه تشکر می کنیم که وارد مبارزه با مواد مخدر شدند و ضروری است همه ادارات نهایت همکاری را با این نهاد داشته باشند.
فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه کم کاری در این زمینه را تحمل نمی کنم و عذر ادارات کم کار را می خواهم، گفت: همه موظف هستیم با تمام توان پای کار باشیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.