برگزاری دوره آموزشی موفقیت در کار برای ۴۰۰ مددجوی کارآفرین‌

پایگاه خبری البرزما-دوره آموزشی راه‌های موفقیت در کسب و کار و پایدار سازی مشاغل با حضور ۴۰۰ مددجوی کارآفرین محمدشهری و با همکاری اداره کل فنی‌وحرفه‌ای استان البرز برگزار شد . ولی خلیلی ، رئیس کمیته امداد محمد شهر با اشاره به ضرورت تبیین راه های موفقیت در کسب و کار برای مددجویان کارآفرین ،

کد خبر : 3547
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 12:27
برگزاری دوره آموزشی موفقیت در کار برای ۴۰۰ مددجوی کارآفرین‌

پایگاه خبری البرزما-دوره آموزشی راه‌های موفقیت در کسب و کار و پایدار سازی مشاغل با حضور ۴۰۰ مددجوی کارآفرین محمدشهری و با همکاری اداره کل فنی‌وحرفه‌ای استان البرز برگزار شد .

ولی خلیلی ، رئیس کمیته امداد محمد شهر با اشاره به ضرورت تبیین راه های موفقیت در کسب و کار برای مددجویان کارآفرین ، گفت : کمک به پایداری و ارتقاء ضریب موفقیت شغلی برای مددجویان مجری طرح های خودکفایی و کسانی که در مراحل ابتدایی دریافت تسهیلات اشتغال هستند از جمله اهداف برگزاری این دوره بود .

وی با بیان اینکه ، دانش فنی و مهارت حرفه ای کلید اصلی موفقیت در فعالیت های اشتغال زایی کمیته امداد است ، افزود : دوره آموزشی راه های موفقیت در کسب و کار و پایدار سازی مشاغل با حضور ۴۰۰ مددجوی کارآفرین محمد شهری و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شد .

خلیلی با تاکید بر تداوم ارائه خدمات آموزشی پایدارسازی شغل به مددجویان کارآفرین گفت : حدود ۷۰ مددجوی مستعد فاقد مهارت از ابتدای سال تاکنون با توجه به علاقه مندی و سنجش بازار کار برای گذراندن دوره های آموزشی بلند مدت به مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای معرفی شدند .

رئیس کمیته امداد محمدشهر استفاده از اساتید خبره و اعطای مدرک رسمی به مددجویان را از ویژگی های این طرح دانست و افزود: مطابق تفاهم نامه منعقد شده بین نهاد کمیته امداد و سازمان فنی حرفه ای در سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال ، سطح همکاری ها در استان ها افزایش خواهد یافت .

وی ، نظارت مستمر بر طرح های اشتغال مددجویی و راهنمایی مداوم کارشناسان اشتغال این اداره کل به مددجویان کارآفرین را از جمله وظایف کمیته امداد برشمرد و یادآور شد : هر ساله تعدادی از مددجویان تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی ، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و دریافت تسهیلات اشتغال زایی با قرار گرفتن در مسیر توانمند سازی ، صاحب شغل می‌شوند .

خلیلی ، بیان کرد : طرح‌های اشتغال بر اساس استعداد و توانایی‌های فردی مجریان و با ارائه‌ آموزش های فنی ، تخصصی و مهارت‌آموزی به آنها اجرا می شود و نقش مهمی در خودکفایی جامعه هدف دارد .

رئیس کمیته امداد محمد شهر ، آمادگی این نهاد برای فراهم کردن مشارکت صاحبان صنایع، مشاغل و اصناف در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان گفت : مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت دریافت تسهیلات اشتغال و رسیدن به مرحله کسب استقلال اقتصادی به تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.