تحقق کامل مصوبات سفر رئیس جمهوری به البرز در حوزه درمان و گازرسانی

پایگاه خبری البرزما – مسئول رسیدگی به پروژه های سفر ریاست جمهوری در البرز گفت: وعده های دولت در حوزه های گازرسانی و درمان در سفر رئیس جمهوری به این استان محقق شد.کاوه حدادپور افزود: اکنون گازرسانی به ۹۹ درصد شهرها انجام شده و تعهد دولت در سفری که به البرز داشت، گازرسانی ۸۱ درصدی

کد خبر : 3496
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 12:55
تحقق کامل مصوبات سفر رئیس جمهوری به البرز در حوزه درمان و گازرسانی

پایگاه خبری البرزما – مسئول رسیدگی به پروژه های سفر ریاست جمهوری در البرز گفت: وعده های دولت در حوزه های گازرسانی و درمان در سفر رئیس جمهوری به این استان محقق شد.کاوه حدادپور افزود: اکنون گازرسانی به ۹۹ درصد شهرها انجام شده و تعهد دولت در سفری که به البرز داشت، گازرسانی ۸۱ درصدی به روستاها بود که آن هم محقق شده است.
وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز تا قبل از سفر رئیس جمهوری ضعیف ترین استان کشور دراین بخش بودیم و با ۷۱۰ تخت مشکلات بسیاری داشتیم که امروز با دو هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی توانسته ایم گام های موثری برداریم.
حدادپور گفت: سه بیمارستان برای ارتقای کیفی سطح خدمات درمانی کلنگ زنی شده که با راه اندازی آنها امیدواریم بتوانیم خدمات بیشتری را در حوزه درمان به مردم ارائه دهیم.
در سفر رئیس جمهوری به البرز نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.
این میزان اعتبار برای اجرای ۴۴ پروژه است که از این تعداد ۱۱ پروژه استانی و ۳۳ پروژه ملی است.
جمع اعتبارات سال های ۹۵ و ۹۶ برای پروژه های ملی استان هشت هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال و برای پروژه های استانی هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.