لزوم رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری/انتقاد از عملکرد برخى مناطق در جمع آورى زباله

پایگاه خبری البرزما-نهمین جلسه رسمى شوراى اسلامى شهر کرج به ریاست محمدنبیونى در سالن جلسات پارلمان شهرى کرج تشکیل شد. در ابتداى جلسه، عباس زارع، عضو شوراى شهر کرج با اشاره به نزدیکی ایام بازگشایى مدارس اظهار داشت: شهردارى باید در تعاملاتى که با آموزش و پرورش دارد در خصوص موضوعاتى نظیر ایاب ذهاب و

کد خبر : 3493
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 12:50
لزوم رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری/انتقاد از عملکرد برخى مناطق در جمع آورى زباله

پایگاه خبری البرزما-نهمین جلسه رسمى شوراى اسلامى شهر کرج به ریاست محمدنبیونى در سالن جلسات پارلمان شهرى کرج تشکیل شد. در ابتداى جلسه، عباس زارع، عضو شوراى شهر کرج با اشاره به نزدیکی ایام بازگشایى مدارس اظهار داشت: شهردارى باید در تعاملاتى که با آموزش و پرورش دارد در خصوص موضوعاتى نظیر ایاب ذهاب و سرویس مدارس همکارى هاى لازم را با سازمان همیارى ها داشته باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه ماهانه مبلغ قابل توجهى از حقوق پرسنل جهت بیمه تکمیلی کسر می شود، عنوان کرد: متاسفانه با توجه به بدهى شهرداری به بیمه طرف قرارداد، این سازمان در ارائه خدمات بیمه به همکاران شهردارى سهل انگارى می شود و لازم است این موضوع مورد رسیدگى قرار گیرد.
رئیس شوراى اسلامى شهر کرج در ادامه ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار خواستار واکنش مسلمانان شد.
وى همچنین از عملکرد برخى مناطق در خصوص جمع آورى زباله و عدم پرداخت حقوق پرسنل فضاى سبز انتقاد کرد و خواستار رسیدگى به این دو موضوع شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.