بررسی وضعیت ساماندهی مشاغل شهری کشور در کرج

پایگاه خبری البرزما- مدیران عامل سازمان های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری های کشور با حضور در کرج ، راه های ساماندهی مشاغل را بررسی کردند. بهروز ورمحمدی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در این نشست اعلام کرد که تجارب شهرداری ها در زمینه ساماندهی مشاغل

کد خبر : 3443
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 12:40
بررسی وضعیت ساماندهی مشاغل شهری کشور در کرج

پایگاه خبری البرزما- مدیران عامل سازمان های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری های کشور با حضور در کرج ، راه های ساماندهی مشاغل را بررسی کردند.

بهروز ورمحمدی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در این نشست اعلام کرد که تجارب شهرداری ها در زمینه ساماندهی مشاغل در این گونه نشست ها بررسی و الگو برداری می شود.
وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برای ساماندهی مشاغل شهری نرم افزار طراحی کرده که به عنوان پایلوت کشوری آن را به عرصه اجرا آورده است.
ورمحمدی اظهار داشت: با استفاد از این نرم افزار ساماندهی مشاغل و بهبود وضعیت کسب و کار با در نظر گرفتن شاخص های زیست محیطی انجام می شود.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد : در نشست مدیران عامل سازمان های ساماندهی مشاغل شهری ، دانش محوری و استفاده از فناوری برای سامان دادن به مشاغل مورد تاکید قرار گرفته است.
وی گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات سازمان های ساماندهی مشاغل شهری شهرداری های کشور انتخاب شده است.
در این نشست یک روزه وضعیت مشاغل شهری بررسی و راه های علمی و عملی ارائه می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.