ناظران شورای شهر در سازمان های شهرداری کرج تعیین شدند

پایگاه خبری البرزما- رئیس شورای اسلامی شهرکرج گفت: در نشست علنی این شورا ناظران شورای شهر در سازمان های شهرداری کرج تعیین شدند. محمد نبیونی افزود: در ششمین نشست علنی شورای شهر کرج نمایندگان و ناظران شورا در کمیسیون عالی معاملات، سازمان های ، پسماند، خدمات موتوری ،اتوبوسرانی ،حمل و نقل و امور پایانه ها،

کد خبر : 3389
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 12:20
ناظران شورای شهر در سازمان های شهرداری کرج تعیین شدند

پایگاه خبری البرزما- رئیس شورای اسلامی شهرکرج گفت: در نشست علنی این شورا ناظران شورای شهر در سازمان های شهرداری کرج تعیین شدند.

محمد نبیونی افزود: در ششمین نشست علنی شورای شهر کرج نمایندگان و ناظران شورا در کمیسیون عالی معاملات، سازمان های ، پسماند، خدمات موتوری ،اتوبوسرانی ،حمل و نقل و امور پایانه ها، فضای سبز ،فناوری و ارتباطات و عمران و شهرسازی انتخاب و معرفی شدند.
وی اظهار داشت: اعضای ناظر در جلسات هیات مدیره حضور می یابند و گزارش های این جلسات را به شورای شهر کرج ارائه خواهند داد.
نبیونی گفت: در بخش دیگری از نشست شورای شهر کرج ، در ادامه تعدادی از درخواست های شهردار سابق کرج که در شورای چهارم فرصت رسیدگی نداشت مورد بررسی قرار گرفت و همه این نامه ها رای نیاورد و به کمسیون های این شورا ارجاع داده شد.
وی افزود: موضوع این درخواست ها تعیین تکلیف زمین ها ، درخواست ها واگذاری زمین به بخشی از بخش ها به کمسیون فرهنگی عمران و برنامه بودجه واگذار شد.
شورای اسلامی شهر کرج 13 عضو دارد، این شورا روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8:30 تا 12 نشست علنی برگزار می کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.