تاکید براستفاده از طرح های تولیدی زودبازده و کم هزینه درکرج

  پایگاه خبری البرزما- نشست کارگروه اشتغال کرج با محور سرمایه گذاری در طرح های تولیدی زودبازده و کم هزینه با هدف اشتغالزایی اختصاص یافت. پس از ابلاغ وزارت کشور مبنی بر تشکیل منظم کارگروه های اشتغال با هدف به حرکت درآوردن موتور متحرک اشتغالزایی در سال ‘ اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ‘ با

کد خبر : 331
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:17
تاکید براستفاده از طرح های تولیدی زودبازده و کم هزینه درکرج

 

پایگاه خبری البرزما- نشست کارگروه اشتغال کرج با محور سرمایه گذاری در طرح های تولیدی زودبازده و کم هزینه با هدف اشتغالزایی اختصاص یافت.

پس از ابلاغ وزارت کشور مبنی بر تشکیل منظم کارگروه های اشتغال با هدف به حرکت درآوردن موتور متحرک اشتغالزایی در سال ‘ اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ‘ با دعوت از اساتید دانشگاه ها در این نشست تخصصی تلاش شد تا اشتغالزایی به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
طرح تبیین کارورزی از جمله موضوعات مطروحه دراین جلسه بود که در سال جاری مدنظر قرار گرفته و درآن تلاش می شود با مهارت آموزی هرچه بیشتر دانش آموختگان زمینه اشتغالزایی هرچه بیشتر آنان فراهم شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرج نیز دراین نشست گفت: امروز نیاز به اوج گیری کارآفرینی در فضای پیشرفت هستیم .
محمود بهرامیزاده افزود: اشتغال میسر نمی شود مگر با همت همه دستگاه ها و همکاری مراکز آموزشی که دراین زمینه طرح تبیین کارورزی مدنظر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بیشترین مشکل بیکاری مربوط به دانش آموختگان در کرج است که باید چاره جویی کرد.
بهرامی زاده گفت: این دانش آموختگان برای معرفی به صنعت و تولید ،تجربه کاری یا آشنایی با صنعت را ندارند و بصورت تئوری دارای تجربیاتی هستند .
وی افزود: متاسفانه این افراد در تجربه کاری هیچ آشنایی با رشته تحصیلی خود ندارد یا آشنا با سیستم اداری و ارتباط برقرار کردن نیستند.
این مسئول اظهار کرد: براین اساس طرح کارورزی به اجرا گذاشته که برای آموزش کار و دانش آموختگان است و وقتی که افراد از دانشگاه فارغ التحصیل شدند درسایت کارورزی ثبت نام می کنند.
وی افزود: ازطریق این سایت و هماهنگی هایی که صورت می گیرد فرد متقاضی آشنا به محیط کار و شرایط کارمی شود .
بهرامی زاده خاطرنشان کرد: امسال چهار هزارو 728 نفر در سیستم کارورزی کلانشهر کرج ثبت نام داشتند که در این بخش 157 بنگاه اقتصادی کارورزی وجود دارد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.