احداث بیمارستان مطالبه مردم فردیس از شورای شهر

پایگاه خبری البرزما-سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: احداث بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات جمعیت 500 هزار نفری فردیس از اعضای شورای این شهر است. افراسیاب بیچرانلو  در حاشیه نخستین دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی افزود: بیمارستان فردیس پروژه ملی است و شورای شهر فردیس پیگیری لازم را برای احداث آن به عمل خواهد آورد.

کد خبر : 3279
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:40
احداث بیمارستان مطالبه مردم فردیس از شورای شهر

پایگاه خبری البرزما-سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: احداث بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات جمعیت 500 هزار نفری فردیس از اعضای شورای این شهر است.

افراسیاب بیچرانلو  در حاشیه نخستین دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی افزود: بیمارستان فردیس پروژه ملی است و شورای شهر فردیس پیگیری لازم را برای احداث آن به عمل خواهد آورد.
وی بیان کرد که اکنون در شهرک وحدت فردیس یک هتل بیمارستان توسط بخش خصوصی در حال احداث است.
بیچرانلو اظهار داشت: سال گذشته در سفر ریاست جمهوری به استان البرز 600 میلیارد ریال بودجه برای بیمارستان 160 تختخوابی فردیس اختصاص یافت اما این بودجه محقق نشد .
وی گفت: در سال جاری با تعامل فرمانداری قطعا پیگیر این موضوع هستیم تا مشکلات مردم در بخش درمان حل شود.
سخنگوی شورای شهر فردیس با اشاره به نبود آرامستان در فردیس، افزود: 250 هکتار زمین در بهشت حضرت علی (ع) برای استان البرز تدارک دیده شده که احداث این مکان مشکل دفن اموات در استان از جمله فردیس را برطرف خواهد کرد.
بیچرانلو گفت: فاصله فردیس تا آرامستان امام علی (ع) حدود 35 کیلومتر است لیکن راههای متصل به آرامستان مشکل دارد.
وی افزود: زمین آرامستان در فردیس وجود دارد اما ضوابط و شرایط احداث آرامستان باید مد نظر قرار گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس بیان داشت: ترافیک شاهراه های اصلی شهر فردیس یکی دیگر از مشکلاتی بود که توسط شهروندان فردیس مطرح شد که در طرح جامع ترافیک کاملا این مباحث پیگیری خواهد شد.
بیچرانلو به موضوع احداث بزرگراه همت جنوبی اشاره کرد و افزود: این طرح ملی به اختصاص 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد .
وی ادامه داد: به محض اینکه همت شمالی تا شهرک وحدت فردیس در دستور کار دولت قرار بگیرد جاده های متصل به شهرک وحدت را شهرستان فردیس پیگیری خواهد شد.
وی گفت: شورای شهر فردیس در طول مدت فعالیت غیررسمی 26 نشست برگزار کرد و به نتایج خوبی رسید که بحث جمع آوری دستفروشان ،طرح جامع ترافیک ، مترو،بی آر تی را پیگیری کردیم.
وی اظهار داشت: کارهای کارشناسی در خصوص انتخاب شهردار انجام شد که رزمه کاری 27 گزینه بررسی شد.
در این دیدار مردمی با اعضای شورای شهر فردیس پارک مختص بانوان،نبود نظارت و روشنایی بر پارکها،حمل و نقل عمومی،نبود محل نخاله های ساختمانی،نبود دور برگردان در جاده فردیس و جمع آوری دست فروشان از جمله مشکلاتی بود که توسط مردم ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.