۹۰ درصد مدارس البرز نمازخانه دارند

رئیس اداره قرآن، عترت(ع) و نماز آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان دو هزار و ۲۰۰ کد مدرسه وجود دارد، گفت: ۹۰ درصد این مدارس نمازخانه دارند.
کد خبر : 25334
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:08
۹۰ درصد مدارس البرز نمازخانه دارند

پایگاه خبری البرزما- هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت(ع) و نماز آموزش و پرورش البرز به وضعیت اقامه نماز در مدارس استان اشاره و اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه بین ستاد اقامه نماز البرز و آموزش و پرورش استان، شرایط برای برگزاری نماز جماعت در مدارس آماده شده است و به این مهم توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: برای هرچه بهتر برگزارشدن نماز جماعت در مدارس وضعیت نمازخانه‌ها پایش و تجهیزات مورد نیاز تأمین می‌شود. همچنین زنگ نماز هر روز در مدارس نواخته خواهد شد البته با توجه به افق شرعی و محدودیت‌هایی که در مدارس دو نوبته داریم راهکارهای دیگری چون برگزاری دوره‌های عملی نماز برای دانش‌آموزان و انتخاب دو یا سه کلاس برای اقامه نماز به‌صورت نوبتی در طول هفته ارائه شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان البرز دو هزار و ۲۰۰ کد مدرسه وجود دارد، گفت: ۹۰ درصد این مدارس نمازخانه دارند، اما از نظر تجهیزات نیاز به تقویت دارند که این مهم به همکاری بیش از پیش خیرین و دستگاه‌های ذیربط دولتی که زیرمجموعه وزارت کشور هستند نیاز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.