ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع دهید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج با بیان اینکه شماره ۱۳۱ برای حراست از باغات و اراضی زراعی در نظر گرفته شده است؛ از آزادسازی حدود ۲۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 24762
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 12:26
ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی را به شماره ۱۳۱ اطلاع دهید

پایگاه خبری البرزما- سید محسن موسوی  اظهار کرد: این عملیات شامل تخریب بیش از ۲۲۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی ماهدشت بوده که منجر به آزادیازی ۲۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرج شده است.

این مسئول افزود: اداره امور اراضی جهاد کشاورزی کرج، نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده و این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام می‌شود قطعا به همت همکاران، عوامل نیروی انتظامی و دیگر مامورین قانون تخریب خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است؛ از شهرواندان کرجی درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع حیاتی تامین غذای مردم، نسبت به عملکرد سودجویان هوشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان جهاد کشاورزی را در حراست و پاسداری از باغات و اراضی زراعی که سرمایه های تجدیدناپذیر ملی هستند همراهی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.