دوره‌های عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان برگزار می‌شود

پایگاه خبری البرزما-رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از برگزاری دوره‌های آموزش عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان تا پایان سال ۹۶ خبر داد. اداره کل اموزش و پرورش استان البرز به نقل از وزارت آموزش وپرورش ، علی باقرزاده در مورد برنامه های ترویجی برای سوادآموزان اظهار کرد: با مشارکت ستاد اقامه نماز در حال آموزش

کد خبر : 2453
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 8:58
دوره‌های عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان برگزار می‌شود

پایگاه خبری البرزما-رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از برگزاری دوره‌های آموزش عملی اقامه صحیح نماز برای سوادآموزان تا پایان سال ۹۶ خبر داد.

اداره کل اموزش و پرورش استان البرز به نقل از وزارت آموزش وپرورش ، علی باقرزاده در مورد برنامه های ترویجی برای سوادآموزان اظهار کرد: با مشارکت ستاد اقامه نماز در حال آموزش پنج هزار آموزش دهنده هستیم تا اقامه صحیح نماز و مسائل مربوط به آن را به سوادآموزان بیاموزند.

وی ادامه داد: آموزش دهندگان در 32 استان کشور توزیع شدند و این برنامه به طور فراگیر برای سوادآموزان ارائه می شود و دوره 16 ساعتی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: براساس این برنامه ها سوادآموزان افعال نماز را به طور کامل آموخته و براساس آنچه در رساله ها آمده اجرا خواهند کرد.

باقرزاده با بیان اینکه این دوره به طور رایگان برای سوادآموزان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: براساس پیش بینی ها 500 هزار سوادآموز تا پایان سال 96 دوره آموزش های عملی نماز را می گذرانند تا در این فرآیند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی یادآورشد: آموزش به سوادآموزان از پایان شهریورماه آغاز شده و تا پایان سال 96 ادامه می یابد و بعد از این دوره گواهی صحت به افراد اعطا می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.