افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنعتی البرز

پایگاه خبری البرزما- اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک، متوسط و صادراتی در استان البرز با حضور مسوولان استان، صنعتگران و تولید کنندگان افتتاح شد. این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های صادراتی استان البرز با حضور بیش از ۱۰۰ تولید کننده که توانایی صادرات دارند برگزار گردیده است. مسوولان برگزاری نمایشگاه به

کد خبر : 2450
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 7:31
افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنعتی البرز

پایگاه خبری البرزما- اولین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک، متوسط و صادراتی در استان البرز با حضور مسوولان استان، صنعتگران و تولید کنندگان افتتاح شد. این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های صادراتی استان البرز با حضور بیش از ۱۰۰ تولید کننده که توانایی صادرات دارند برگزار گردیده است. مسوولان برگزاری نمایشگاه به همراه استاندار بعد از افتتاح به مدت حدود ۴ ساعت با حضور در تک تک غرفه ها به صورت چهره به چهره با صنایع حاضر در نمایشگاه آشنا و با صنعتگران شرکت کننده در این نمایشگاه پیرامون مشکلات و معضلاتی که داشتند به گفتگو نشستند.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در گلستان گلشهر کرج برپا شده و تاکنون استقبال قابل توجهی از طرف شرکت های تولیدی برای ارائه محصولات و دستاوردها داشته ایم. شاهمرادی با تاکید بر اینکه خرده فروشی هدف برپایی این نمایشگاه در استان البرز نیست، افزود: در استان البرز با فضای محدود، ۱۲۳ واحد در نمایشگاه مذکور حضور دارند که هر کدام حرفی برای گفتن در حوزه فعالیت خود دارند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه دعوت از واحدهای صنعتی دارای توان صادرات مورد توجه بوده ، گفت: از تمام رایزن های اقتصادی دعوت شده است تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. شاهمرادی با اشاره به راه اندازی تورهای صنعتی از داخل و خارج از کشور برای بازدید این نمایشگاه، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی و سرمایه گذاران داخلی با حضور در این نمایشگاه در جریان توانمندی های تولیدی و صنعتی این استان قرار میگیرند.
داووددهقانی محمودآباد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.