ضرورت تقویت فرهنگ سازی برای خرید کالاهای ایرانی

پایگاه خبری البرزما-رییس اتحادیه پوشاک و قماش شهرستان فردیس گفت که تشویق و ترغیب مردم به خرید کالاهای ایرانی نیازمند تقویت فرهنگ سازی است. شمسی سخایی در همایش پوشاک شهرستان فردیس در سالن حوزه بسیج شهید دستواره، افزود: با عرضه کامل پوشاک با کیفیت ایرانی مردم را می توان هرچه بیشتر به خرید کالای ایرانی

کد خبر : 2448
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 7:16
ضرورت تقویت فرهنگ سازی برای خرید کالاهای ایرانی

پایگاه خبری البرزما-رییس اتحادیه پوشاک و قماش شهرستان فردیس گفت که تشویق و ترغیب مردم به خرید کالاهای ایرانی نیازمند تقویت فرهنگ سازی است.

شمسی سخایی در همایش پوشاک شهرستان فردیس در سالن حوزه بسیج شهید دستواره، افزود: با عرضه کامل پوشاک با کیفیت ایرانی مردم را می توان هرچه بیشتر به خرید کالای ایرانی تشویق و ترغیب و تولید کننده را به تولید کالای با کیفیت تر و مرغوب تر مشتاق کرد.
وی اظهار داشت: اصناف افسران اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال و تولید ملی هستند که می توانند این شعار را به عمل تبدیل کنند و با فرهنگ سازی مناسب در زمینه خرید کالای ایرانی می توان مرزها را بر روی کالای قاچاق بسته نگه داشت.
سخایی افزود: باید این حقیقت را بپذیریم که خرید کالای خارجی یک بازی برد برد نیست و در نهایت ما بازنده ایم همان طور که تا اینجای بازی را باخته ایم و تنهابازی برد برد تولید، فروش و خرید کالای باکیفیت ایرانی است.
رییس اتحادیه پوشاک و قماش فروشان شهرستان فردیس گفت: با هدف حمایت از تولید ملی، اشتغال، اقتصاد و فرهنگ، مصمم و مقید به برخورد جدی با ارائه هر گونه کالای قاچاق درسطح شهرستان هستیم.
کارشناس پلیس فتا شهرستان فردیس نیز در این همایش توصیه هایی را برای بالابردن امنیت استفاده از کارت خوان ارائه کرد و گفت: خودتان کارت بانکی را در دستگاه کارت خوان کشیده و شخصاً رمز عبور را وارد کنید.
اسماعیل حسن زاده افزود: وارد کردن رمز عبور توسط مشتری می تواند تضمین کننده امنیت کارت بانکی وی باشد، چرا که حتی در صورت نصب اسکیمر بر روی دستگاه کارت خوان، بدون اطلاع از رمز عبور، امکان برداشت از حساب وی امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد: در فضاهای مجازی و سرویس های پیامکی به افراد اعتماد نکنند.
وی میزان استفاده از اینترنت در دانش آموزان دختر در هفته 965 دقیقه و در پسران 1025 دقیقه در هفته عنوان کرد و گفت: میزان استفاده دختران از شبکه های اجتماعی 660 دقیقه و در پسران 670 دقیقه در هفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.