از فرماندهان نمونه واحدهای بسیج مدارس تقدیر شد

پایگاه خبری البرزما-در مراسمی با حضور مدیرآموزش و پرورش ساوجبلاغ و فرمانده سپاه شهرستان با اهداء لوح و جوایزی تقدیر بعمل آمد.  آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ : با برگزاری مراسمی و با اهداء لوح یادبود و جوایزی از فرماندهان نمونه واحد های بسیج مدارس شهرستان ساوجبلاغ تقدیر بعمل آمد. این مراسم که با حضور

کد خبر : 2434
تاریخ انتشار : جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 18:49
از فرماندهان نمونه واحدهای بسیج مدارس تقدیر شد

پایگاه خبری البرزما-در مراسمی با حضور مدیرآموزش و پرورش ساوجبلاغ و فرمانده سپاه شهرستان با اهداء لوح و جوایزی تقدیر بعمل آمد.

 آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ : با برگزاری مراسمی و با اهداء لوح یادبود و جوایزی از فرماندهان نمونه واحد های بسیج مدارس شهرستان ساوجبلاغ تقدیر بعمل آمد.

این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ساوجبلاغ و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و فرماندهان بسیج مدارس برگزار گردید مدیر آموزش و پرورش بیان داشت:بسیج دانش آموزی یکی از ارکان اصولی و محوری شجره طیبه بسیج محسوب می شود.

مدیر آموزش و پرورش با عرض تسلیت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی اظهار نمود:امروز حضور بسیج دانش آموزی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی جامعه باعث رشد و شکوفایی و پویایی جامعه اسلامی شده است و این امر از برکات انقلاب اسلامی است.

بابالو افزود:امروز شعار و سیاست بسیج دانش آموزی بر سه اصل ایمان ، قلم و شجاعت استوار است و در هر زمانی که جامعه نیاز مند آرامش یا تغیر و تحول به سمت تعالی است، بسیج تکیه گاه مهمی محسوب می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.