سگ های بلاصاحب کمالشهر به حلقه دره منتقل می شوند/ نوید افتتاح پارک در خرمدشت

رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت: سگ های بلا صاحب کمالشهر جمع آوری و به حلقه دره کرج منتقل می شوند.
کد خبر : 24044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 14:10
سگ های بلاصاحب کمالشهر به حلقه دره منتقل می شوند/ نوید افتتاح پارک در خرمدشت

پایگاه خبری البرزما- رمضان شهبازی در خصوص ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر کمالشهر اظهار کرد: مصوبه ای در صحن علنی شورای شهر کمالشهر با انتخاب پیمانکار در راستای ساماندهی سگ های بلا صاحب به تصویب اعضای شورا رسید.

وی افزود: براین اساس مقرر شد که شهرداری به ازای هر قلاده سگ ۴۵۰ تومان به پیمانکار بپردازد و به مرکز نگه داری سگ های بلا صاحب در حلقه دره کرج انتقال داده شوند.

لایروبی جوی ها و مسیل ها در سطح شهر کمالشهر

وی با اشاره به اینکه روز گذشته معارفه شهردارجدید کمالشهر انجام شد، گفت: اولین لایحه با حضور شهردار جدید کمالشهر موضوع لایروبی جوی ها و مسیل ها در سطح شهر کمالشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان است.

شهبازی با اشاره به اینکه در فصل بارش ها محدوده بلوار شهید بهشتی کمالشهر دچار آبگرفتگی می شود، تصریح کرد: در سطح شهر جوی ها و کانال های بسیاری وجود دارد که نیاز به لایروبی دارد تا بدین وسیله بخشی از آبگرفتگی معابر را حل کنیم.

احداث کلانتری در منطقه پیشاهنگی کمالشهر 

رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر در خصوص احداث کلانتری در منطقه پیشاهنگی بیان کرد: با توجه به رایزنی ها با فرمانده انتظامی استان، درصورت تامین زمین این مهم نیز محقق خواهد شد.

حل ترافیک کمالشهر نیازمند مطالعه ترافیکی است

وی در خصوص ترافیک داخل کمالشهر، تصریح کرد: باید مشاوره ترافیکی به منظور مطالعه ترافیکی کل شهر مشخص شود، بازگشایی انتهای خیابان حسن آباد و ترک آباد به سمت چهل و پنج متری گلشهر در کاهش ترافیک خیابان امام خمینی موثر است، اما باید مطالعه ترافیکی برای کل منطقه کمالشهر داشته باشیم.

احداث پارک در خرمدشت تا پایان سال جاری

شهبازی در بخش دیگری گفت: احداث پارک ورودی خرمدشت از دوره چهارم شورای شهر کمالشهر در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع کلید خورده است و این نوید را به مردم خوب خرمدشت می دهم که با یاری خدا تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.