سیل بالادست سد کرج عامل افت فشار یا قطعی آب است/ رفع مشکل مردم تا پایان امروز

مدیرعامل آبفای البرز گفت: به واسطه سیل بالادست سد و حوزه سد، مشکلاتی در زمینه تامین آب از سد کرج به وجود آمد.
کد خبر : 23732
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 13:29
سیل بالادست سد کرج عامل افت فشار یا قطعی آب است/ رفع مشکل مردم تا پایان امروز
پایگاه خبری البرزما- مدیرعامل آبفای البرز درباره قطعی چند روزه آب برخی مناطق کرج در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: به واسطه سیل بالادست سد و حوزه سد، مشکلاتی در زمینه تامین آب از سد کرج به وجود آمد.
حمیدرضا نامداری افزود: از ابتدای روز جمعه و اواسط شب پنج شنبه دسترسی به آب سالم برای ساعت‌هایی در برخی نقاط شهر کرج با مشکل روبرو شد، تلاش کردیم شبکه توزیع البرز به ویژه کرج بزرگ را مدیریت کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای عمل می‌کردیم تا کل شبکه را حفظ کنیم، اظهار داشت: برخی از نقاط شهر با افت افشار آب یا قطع آب مواجه شدند، سعی ما این است که تا پایان وقت امروز دوشنبه مشکل را مرتفع کنیم.
مدیرعامل آبفای البرز با تاکید بر اینکه قطعی یا افت فشار آب بیشتر در کلانشهر کرج رخ داد، تصریح کرد: تنها راهی که داشتیم این بود کمبود آب را تقریبا عادلانه در سطح شهر توزیع کنیم و در ساعت‌هایی از روز تقسیم کردیم.
حمیدرضا نامداری در ادامه تاکید کرد: کلاک پائین به واسطه موقعیت آبگیری، با کوچکترین نوسان در حوزه آبی دچار مشکل می‌شوند، به تمام مشترکین قول می‌دهیم مشکلات تا پایان وقت امروز به صورت کامل حل شود.
وی گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته طی یک سال آینده نقاط کور و مشکلات شبکه توزیع برطرف خواهد شد، با هماهنگی صورت گرفتگی در نقاطی که افت فشار یا قطعی آب دارند تانکر سیار اعزام شده است.
نامداری افزود: مردم با خیال راحت از تانکرها آب برداشت کنند و در صورت نیاز، برای مکان‌های مختلف امکان ارسال آب بسته‌بندی وجود دارد، از نظر فنی در یک تعداد واحد و ارتفاع ساختمان شرکت آبفا موظف به تامین آب است.
وی ادامه داد: فشار تقریبا ۲ اتمسفری باید جلوی کنتور مشترکین باشد اما از ۱۲ متر به بالا و ۹ واحد در ارتفاع کمتر باید پمپ و مخزن نصب شود، به ازای هر واحد مخزن ۲۵۰ لیتری و پمپ متناسب مورد نیاز خواهد بود.
نامداری تاکید کرد: در صورتیکه مخزن و پمپ نصب شود اگر شبکه افت فشار داشته باشد به واسطه آّبگیری ۲۴ساعته مخزن، مردم می‌توانند با مصرفی بهینه فشار آب مناسبی داشته و برای تامین آب آن‌ها مشکل خاصی ایجاد نشود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.