مسابقه مجازی پاسخ به شبهات حجاب در مدارس دخترانه البرز اجرا می‌شود

شاکر از اجرای مسابقه مجازی پاسخ به شبهات حجاب در مدارس دخترانه البرز خبر داد و گفت: این مسابقه از روز شنبه 16 اردیبهشت در مدارس دخترانه استان البرز اجرا خواهد شد.
کد خبر : 23572
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 13:06
مسابقه مجازی پاسخ به شبهات حجاب در مدارس دخترانه البرز اجرا می‌شود

پایگاه خبری البرزما- «زهرا شاکر» مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: مسابقه مجازی پاسخ به شبهات حجاب از روز شنبه 16 اردیبهشت به مدت سه روز در مدارس دخترانه استان البرز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه لینک برگزاری این مسابقه از شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت فعال خواهد بود، افزود: این مسابقه با هدف آشنایی دختران دانش آموز دختر استان البرز با فلسفه عفاف و حجاب طراحی شده و دانش آموزان مدارس دخترانه مقطع متوسطه اول و دوم می‌تواند با شرکت در آن ضمن حضور در یک رقابت سازنده با معارف حجاب و عفاف آشنا شوند.
مدیر امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه پرسش‌های این مسابقه از محتوای تولیدی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی اخذ شده است، عنوان کرد: با هدف بالابردن آگاهی‌های دانش آموزان نسبت به اهمیت مسأله سلامت اخلاقی جامعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، به ده نفر از برندگان این مسابقه در روز دختر جوایزی تعلق خواهد گرفت و از اهتمام آن‌ها جهت آشنایی با فلسفه حجاب تقدیر خواهد شد.
شاکر با تاکید بر اینکه تحقق سلامت اخلاقی جامعه نیازمند برنامه ریزی است، تصریح کرد: فعالیت فرهنگی، برپایی مسابقات گوناگون و برپایی جلسات تبیین و پرسش و پاسخ از مهمترین راهکار‌هایی است که می‌توان آگاهی‌های عمومی جامعه و به ویژه دانش آموزان را در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب افزایش داد.
مدیر امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اهتمام آموزش و پرورش استان البرز در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی اخلاق محور ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از مهمترین برنامه‌های ما در مدارس استان البرز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.