تبلیغات فرهنگی دشمن روی خانواده متمرکز است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه تبلیغات فرهنگی دشمن روی خانواده متمرکز است، گفت: استحکام خانواده‌های ایرانی هرگز با اقدامات پلید دشمنان متزلزل نخواهد شد.
کد خبر : 23429
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 9:58
تبلیغات فرهنگی دشمن روی خانواده متمرکز است

پایگاه خبری البرزما- حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق با اشاره به اینکه حجاب جزو ضروریات دین و مایه استحکام خانواده است، گفت: حجاب موجب مصونیت افراد است و دختران باهوش ایرانی فرق میان تمدن، بی‌حجابی و بی‌عفتی را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه دختران این سرزمین اجازه نمی‌دهند هنجارشکنی دوام داشته باشد، اضافه کرد: برخی سعی داشتند با حرکات خود استحکام خانواده‌ها را با بی‌عفتی و بی‌حجابی متلاشی کنند اما خوب است بدانند تمدن اسلامی ما آنقدر غنی و قوی است که با یک فضاسازی رسانه‌ای و جریان کوتاه مدت خدشه‌دار نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه تبلیغات فرهنگی دشمن روی خانواده متمرکز است، بیان کرد: استحکام خانواده‌های ایرانی هرگز با اقدامات پلید دشمنان متزلزل نخواهد شد.

وی در ادامه به تاریخ تمدن اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: ایران اسلامی پر است از مردان غیور و زنان عفیف، ایران اسلامی مملو است از مادرانی که فداکارانه فرزند خود را تربیت کرده‌اند؛ ایران اسلامی را مردانی ساخته‌اند که علیرغم فشارهای مختلف اقتصادی و اجتماعی همچون کوه پای خانواده خود ایستاده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در غرب جایی برای مفهوم خانواده باقیمانده نمانده است، خاطرنشان کرد: دشمن ملت ایران را به سمت باتلاق فحشایی که خود سال‌ها درگیر آن هستند می‌کشد، اما هرگز مردم ایران درگیر هرزگی و بی‌عفتی نخواهند شد.

ولائی‌برحق در پایان تصریح کرد: بدون‌شک و با حول قوه الهی، دختران و زنان ما، در این کارزار، غیورانه و سربلند و همچون همیشه پیروز میدان خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.