نیروی دریایی ایران سناریوی جهان تک قطبی آمریکا را بر هم زد

امام جمعه کرج گفت: نیروی دریایی ایران سناریوی جهان تک قطبی را بر هم زده است و این مسئله برای آمریکا قابل هضم نیست.
کد خبر : 23397
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 14:28
نیروی دریایی ایران سناریوی جهان تک قطبی آمریکا را بر هم زد

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه از مسئولان خواست روی نوجوانان بالای ۱۲ سال تمرکز کنند تا از حملات فرهنگی دشمن مصون بمانند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمن در ماجرای مدارس با تغییر جای جلاد و شهید و انحراف افکار از واژه حملات شیمیایی استفاده کرد در حالی که ما قربانی حملات شیمیایی هستیم
رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز اظهار داشت: از مردم همیشه در صحنه می‌خواهیم پویش مطالبه از مسئولین را برای اجرای قانون عفاف و حجاب راه بیاندازند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای اجرای قانون عفاف و حجاب، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید پای کار بیایند و آن را اجرا کنند.
امام جمعه کرج تاکید کرد: رژیم پلید صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از نابودی خود، به کشورهای منطقه حمله و ایجاد ناامنی می‌کند اما زودتر از زمان ممکن محو می‌شود.
وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی به قدرت جهانی تبدیل شده که می‌تواند از منافع خود دورتر از آب‌های سرزمینی هم دفاع کند و به رقیب آمریکا مبدل شود.
آیت الله حسینی همدانی افزود: ایران سناریوی جهان تک قطبی را بر هم زده است و این مسئله برای آمریکا قابل هضم نیست، استکبار جهانی عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.