بدون کمک‌های دولتی هزینه‌های میلیاردی هیات را تامین می‌کنیم

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: بدون کمک های دولتی هزینه های مربوط به برگزاری مسابقات و اعزام ها را تامین می کنیم.
کد خبر : 23354
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 14:52
بدون کمک‌های دولتی هزینه‌های میلیاردی هیات را تامین می‌کنیم

پایگاه خبری البرزما- اردشیر درویشی اظهار کرد: برنامه های متنوعی توسط این هیات ورزشی در دو بخش اتومبیلرانی و موتورسواری در طی سال برگزار می شود که هزینه های بسیار بالایی را دارد.

وی افزود: برگزاری این حجم برنامه نیازمند اعتبارات میلیاردی است ونکته جالب این است که بدون کمترین دریافتی از فدراسیون واداره کل ورزش استان منابع مالی لازم را تامین می کنیم.

درویشی با بیان اینکه علاوه بر کمیته های مصوب فدراسیون چندین کمیته ابداعی برای توسعه همگانی اتومبیلرانی و موتورسواری ایجاد کرده ایم گفت: موفقیت و خروجی این کمیته ها به اندازه ای بود که فدراسیون با الگوبرداری از البرز آنها را در سطح ملی راه اندازی کرد.

رئیس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز با بیان اینکه در اخذ مجوز برگزاری برنامه ها و رویدادها انتظار تعامل بیشتری از اداره کل ورزش وجوانان داریم گفت: توقع می رود اگر در بحث مالی توان کمک و حمایت ندارند حداقل در موضوع صدور مجوزها همکاری بهتری داشته باشند و موجب دلسردی و دلزدگی هیات های ورزشی نشوند.

وی با تاکید براینکه این هیئت ورزشی تلاش بسیاری برای ایجاد نشاط وشادابی در نزد اقشار مختلف مردم داشته است گفت: تنوع برنامه های این هیات و جذب طیف های مختلف مردم سبب شده این دو رشته جزء پرمخاطب ترین ورزش ها در استان البرز باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.