ادامه خط دو قطار شهری کرج را به فردیس می‌رسانیم

استاندار البرز گفت: با توجه به اراده‌ای که در جهت تکمیل پروژه قطار شهری کرج شکل گرفته، درصدد هستیم که ادامه خط دو قطار شهری را به فردیس برسانیم.
کد خبر : 23139
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 13:32
ادامه خط دو قطار شهری کرج را به فردیس می‌رسانیم

پایگاه خبری البرزما- مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان البرز و بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت تکمیل بیمارستان دولتی فردیس (شهید سردار قاسم سلیمانی) ضمن اخذ گزارش در خصوص پروژه‌های بیمارستانی «به آفرین و سردار قاسم سلیمانی» در شهرستان فردیس و بیمارستان دولتی کمالشهر در شهرستان کرج، دستورهای لازم را جهت تسریع در روند امور صادر کرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز انتقال خون و بانک خون در شهرستان فردیس، گفت: برای این منظور از شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس انتظار می‌رود که طی همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ایجاد ساختمان این مرکز اقدام کنند.

عبداللهی افزود: تمامی شهرداری‌های استان باید اعتبارات حاصل از ارزش افزوده را در راستای عمران و آبادانی شهرها مورد استفاده قرار دهند.

وی ادامه داد: باید ضمن برنامه ریزی براساس زمانبندی دقیق، پروژه‌های نیمه کاره شهری تکمیل شود و پروژه‌های مؤثر بمنظور رفاه و آسایش مردم طراحی و اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: با توجه به اراده‌ای که در جهت تکمیل پروژه قطار شهری کرج شکل گرفته، درصدد هستیم که ادامه خط دو قطار شهری را به فردیس برسانیم و برای این منظور باید شهرداری فردیس پیگیری و جدیت ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: با این اقدام می‌توانیم بار بزرگی از ترافیک داخلی فردیس را کاهش دهیم.

همچنین استاندار البرز از چند پروژه شهری فردیس و محل‌های پیش بینی شده جهت احداث آرامستان برای این شهرستان دیدن، کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.