کمیسیون نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در کرج تشکیل شود

 فرماندار کرج با بیان اینکه کمیسیون نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در این شهرستان تشکیل شود، گفت: چند نرخی بودن کالاها در بازار مسئله مهمی است که به سادگی از کنار آن نمی‌گذریم.
کد خبر : 23103
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 12:02
کمیسیون نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در کرج تشکیل شود
پایگاه خبری البرزما- غفور قاسم‌پور در حاشیه بازدید از اصناف کرج با بیان اینکه کمیسیون نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در این شهرستان تشکیل شود، اظهار کرد: چند نرخی بودن کالاها در بازار مسئله مهمی است که به سادگی از کنار آن نمی‌گذریم.

وی با اعلام تشکیل کمیسیون ویژه تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار تصریح کرد: مسئولان اقتصادی در شهرستان وظیفه دارند به صورت جدی با همه ابعاد این موضوع مبارزه کنند.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: در این شرایط، ضروری است که کمیسیون نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و ارزاق عمومی در کرج تشکیل شود و مسئولین به صورت ویژه با عرضه اقلام به صورت چند نرخی و سلیقه‌ای مبارزه کنند.

وی بیان کرد: این کمیسیون وظیفه‌ای فراتر از قیمت گذاری دارد و مردم از این کمیسیون انتظار دارند تا با سو استفاده گران و ایجاد کنندگان تنش در بازار مبارزه کنند.

قاسم‌پور متذکر شد: بازدید نظارتی از واحدهای صنفی کرج به صورت جدی شروع شود و اتحادیه‌های صنفی نیز در نظارت بر بازار دقت نظر داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.