نظارت انجمن اولیاء و مربیان مدارس در ساماندهی لباس فرم مدارس

پایگاه خبری البرزما-مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت : انجمن اولیاء و مربیان مدارس بر كيفيت ، دوخت مناسب، نرخ مصوب، اجراي دقيق تفاهم نامه و حسن انجام كار توليدي­ هاي مجاز معرفي شده نظارت خواهند داشت.  اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به نقل از ناحیه سه کرج، عبدالکریم رستمی گفت:

کد خبر : 214
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 4:56
نظارت انجمن اولیاء و مربیان مدارس در ساماندهی لباس فرم مدارس

پایگاه خبری البرزما-مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت : انجمن اولیاء و مربیان مدارس بر كيفيت ، دوخت مناسب، نرخ مصوب، اجراي دقيق تفاهم نامه و حسن انجام كار توليدي­ هاي مجاز معرفي شده نظارت خواهند داشت.

 اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به نقل از ناحیه سه کرج، عبدالکریم رستمی گفت: به منطور ساماندهی مناسب لباس فرم دانش ،شيوه ­نامه و تفاهم­ نامه­ هاي لازم به مدارس ابلاغ و بر این اساس مدیران مدارس باید با هماهنگي انجمن اوليا و مربيان آموزشگاه با توليدي­ هاي مجاز معرفي شده همکاری نمایند.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثير گذار اعضاي انجمن اوليا و مربيان مدارس گفت : با توجه به گستردگي فعاليت­ هاي مدارس و به منظور رفاه حال دانش آموزان و اولياء ، اعضاي انجمن به عنوان منتخبين والدين دانش آموزان بر كيفيت و دوخت مناسب، نرخ مصوب، اجراي دقيق تفاهم نامه و حسن انجام كار توليدي­هاي معرفي شده نظارت خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.