۱۰ تخلف تبلیغاتی در فردیس به مراجع قانونی ارجاع شد

فرماندار فردیس اعلام کرد که ۱۰ مورد تخلف تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.
کد خبر : 20308
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 12:07
۱۰ تخلف تبلیغاتی در فردیس به مراجع قانونی ارجاع شد

پایگاه خبری البرزما- ابوالفضل اینانلو گفت: این تخلفات تبلیغاتی توسط برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری فردیس در فضای مجازی انجام شد که شناسایی و برای رسیدگی قانونی به متولیان امور گزار شد.
وی ادامه داد: چندین نشست با حضور اعضای شورای تامین و سپس با هیات اجرایی شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فردیس برگزار شد که در این نشست ها تاکید شد کاندیداها تا زمان قانونی تبلیغات ، نباید هیچ گونه اقدام تبلیغی داشته باشند.

اینانلو اضافه کرد: نامزدهای شورای های اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت در موعود مقرر خود می توانند تبلیغات کنند اما اکنون باید از هر گونه تبلیغات در فضای مجازی ،حقیقی و تشکیل جلسات غیر قانونی خوددای کنند.

وی با اعلام اینکه تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی محسوب می‌شود یادآور شد: تبلیغات پیش از موعد به منزله پایبند نبودن به قانون است و افراد حق ندارند پیش از آغاز زمان رسمی تبلیغات، در این خصوص اقدام کنند.

اینانلو با اشاره به اینکه هیات های نظارت وبازرسی و دستگاه قضایی شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات انتخابات داوطلبان شورای های شهر در فردیس تعیین کرده اند، اظهار داشت: این شعبه آماده رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی است.

فرماندار فردیس از مردم شهرستان فردیس خواست حضور پر شور و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و اکنون مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی شفاف، قانونمند و باشکوه فراهم است.

شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۱۶۰ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در ۲ شهر فردیس و مشکین دشت و روستای فرخ اباد زیبادشت پیش بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.