سالن 17 شهریور البرز در ردیف 10 سالن تخصصی ژیمیناستیک کشور قرار گرفت

پایگاه خبری البرزما- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساساعلام نظر کارشناسان فنی کشوری – استانی ژیمیناستیک ، سالن ورزشی 17 شهریور این استان در ردیف 10 سالن تخصصی ژیمیناستیک کشور قرار گرفت. فرشید علیزاده افزود: با توجه به میزبانی استان البرز در مسابقات ژیمیناستیک دانش آموزی کشور

کد خبر : 201
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 9:35

پایگاه خبری البرزما- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساساعلام نظر کارشناسان فنی کشوری – استانی ژیمیناستیک ، سالن ورزشی 17 شهریور این استان در ردیف 10 سالن تخصصی ژیمیناستیک کشور قرار گرفت.

فرشید علیزاده افزود: با توجه به میزبانی استان البرز در مسابقات ژیمیناستیک دانش آموزی کشور ، عملیات بهسازی به سبک ایرانی – اسلامی در سالن ورزشی 17 شهریور آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج انجام شد.
وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان فنی مسابقات کشوری ژیمیناستیک از سالن 17 شهریور البرز، اظهار کرد: رعایت استاندارد ها در بهسازی ، استفاده از نقوش ایرانی ، طراحی به سبک هنر ایرانی و آماده سازی فضای فنی سالن برای برگزاری مسابقات ژیمیناستیک را از جمله محور های شاخص شناخته شدن این سالن در ردیف 10 سالن تخصصی ژیمیناستیک کشور عنوان کرد.
وی بیان کرد: بهسازی این سالن ورزشی برای استان البرز یک سرمایه بزرگ را از لحاظ زیر ساختی در رشته ژیمناستیک بوجود آورده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: استان البرز از یکم تا 17 شهریور ماه 96، میزبانی سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی پسران و بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دختران کشور را بر عهده دارد که دانش آموزان در سالن 17 شهریور به رقابت می پردازند.
علیزاده یاد آور شد: این دوره از مسابقات در استان البرز در دو بخش پسران و دختران در دوره های تحصیلی دوم ابتدایی و اول متوسطه در سالن تخصصی ژیمناستیک 17شهریور کرج برگزار می شود.
وی اضافه کرد: مربیان ، سرپرستان و ورزشکاران استان های میهمان در اردوگاه فرهنگی ـ تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) واقع در جاده ماهدشت و داوران در مرکز رفاهی فرهنگیان ایرانمهر آموزش وپرورش ناحیه 4 کرج واقع در مهرشهر اسکان داده می شوند.
وی ادامه داد: در این رویداد ملی تیم های دانش آموزی از سراسرکشور طبق اعلام آمادگی استان ها و ابلاغ شده از طرف فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در بخش پسران 27 تیم در دوره تحصیلی ابتدایی2 و 23 تیم در دوره ی تحصیلی اول متوسطه و در بخش دختران 23 تیم دردوره ی تحصیلی ابتدایی2 و 15 تیم دردوره تحصیلی اول متوسطه شرکت می کنند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.