امروز گره حل مشکلات کشور در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است

پایگاه خبری البرزما-محمد جواد کولیوند گفت : بخش خصوصی نیازمند اعتماد است تا در فضایی همراه با اعتماد وارد عمل شده که در این صورت شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف خواهیم بود . ادراه کل آموزش و پرورش استان البرز به نقل از ناحیه 4 کرج ، در اولین جلسه شورای نظارت بر مدارس

کد خبر : 198
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:15
امروز گره حل مشکلات کشور در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است

پایگاه خبری البرزما-محمد جواد کولیوند گفت : بخش خصوصی نیازمند اعتماد است تا در فضایی همراه با اعتماد وارد عمل شده که در این صورت شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف خواهیم بود .

ادراه کل آموزش و پرورش استان البرز به نقل از ناحیه 4 کرج ، در اولین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی که با حضور کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ، نمایندگان موسسین مدارس و مراکز غیردولتی و سایر اعضا برگزار گردید ، کولیوند گفت : امروز گره حل مشکلات کشور در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است .

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود : لازم است از بخش خصوصی به خوبی حمایت شود و این حمایت باید از صفر تا صد باشد . بخش خصوصی نیازمند اعتماد است و اگر بتوان شرایطی ایجاد کرد تا بخش خصوصی در فضایی همراه با اعتماد به دولت وارد کارزار شود شاهد پیشرفت در اکثر عرصه ها خواهیم بود .

وی گفت : وظیفه بخش دولتی سیاستگذاری صحیح و نظارت بر حسن اجرای قوانین و سیاستهای وضع شده است و لازم است با حمایت اصولی از بخش خصوصی ، مشارکت ، سرمایه و توان بخش غیردولتی در آموزش و پرورش را جذب کرد .

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.