یک کیلومتر آسفالت ۵۰۰ میلیون تومان!!!

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به سیر سعودی قیمت آسفالت تاکید کرد: در حال حاضر اجرای عملیات آسفالت در هر کیلومتر از راه‌های استان حدود ۵۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود که در شرایط اعتباری کنونی مبلغ قابل توجهی است.
کد خبر : 17348
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 12:52
یک کیلومتر آسفالت ۵۰۰ میلیون تومان!!!

پایگاه خبری البرزما- مجتبی حاجیان با اشاره به وضعیت نامناسب روکش آسفالت برخی از راه‌های اصلی استان اظهار کرد: مردم از وضعیت نامناسب برخی از راه‌های اصلی استان از جمله محور نجم آباد – اشتهارد گلایه دارند که این گلایه نیز به حق است.

وی ادامه داد: تامین اعتبار مورد نیاز برای این محور باید از محل اعتبار تملک دارایی استان تامین می‌شد که متاسفانه امسال تخصیصی داده نشده است.

وی توضیح داد: امیدواریم برای سال آینده برای آسفالت این محور اعتبار مناسبی تخصیص داده شود و تا آن زمان چاره‌ای جز لکه و چاه گیری این مسیر نداریم.

حاجیان با اشاره به سیر سعودی قیمت آسفالت تاکید کرد: در حال حاضر اجرای عملیات آسفالت در هر کیلومتر از راه‌های استان حدود ۵۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود که در شرایط اعتباری کنونی مبلغ قابل توجهی است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای روکش آسفالت جاده مخصوص کرج و محور کرج – قزوین گفت:  انجام عملیات روکش آسفالت در دمای کمتر از ۱۵ درجه امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری چندین مرحله مناقصه، بلاخره پیمانکارانی که قرار است روکش آسفالت این دو مسیر را انجام دهند انتخاب شدند و منتظریم تا شرایط جوی مناسب و سفرهای نوروزی تمام شود تا عملیات اجرای روکش آسفالت این مسیرها را شروع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.