مشکلات اقتصادی سفره بسیاری را کوچک کرده است

پایگاه خبری البرزما- آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار کرد: سال جدید فرصتی برای همه ما است و باید از خدا بخواهیم اتفاقاتی بهتر از گذشته برای ما در سالی که پیش رو داریم رقم بزند.وی با اشاره به اینکه ایام

کد خبر : 16399
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 14:11
مشکلات اقتصادی سفره بسیاری را کوچک کرده است

پایگاه خبری البرزما- آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار کرد: سال جدید فرصتی برای همه ما است و باید از خدا بخواهیم اتفاقاتی بهتر از گذشته برای ما در سالی که پیش رو داریم رقم بزند.وی با اشاره به اینکه ایام عید فرصت مناسبی برای تقویت بنیان خانواده است، افزود: مردم باید در این ایام خرافات را کنار گذاشته از رسم عید به نحو احسن برای استحکام روابط خانوادگی استفاده کنند.
خطیب جمعه کرج با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: مشکلات اقتصادی سفره بسیاری را کوچک کرده و کمبودهایی را به وجود آورده است؛ بنابراین در این روزهای آخرین سال نباید محرومان جامعه فراموش شوند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: جوانان با کسبه همراهی کنند تا یک جریان ایجاد و قسمتی از کاستی‌های خانواده‌ها محروم برطرف شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی در بین مسئولان افزود: متاسفانه برخی مقابل دشمنان کرنش می‌کنند که آسیب این کار به چشم همه می‌رود.
این مسئول توضیح داد: برخی برای بهتر شدن اوضاع به اروپا دلخوش کرده‌ا‌ند که کار درستی نیست؛ چون ترکیه نتیجه این اعتماد را قبلا دیده است.
وی خاطرنشان کرد: ملت و مسئولین باید آگاه باشند و با تأسی از روش علوی هرگز گول دشمنان را نخورده و به آنان اعتماد نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: بدون شک روزهایی که اعتماد به آمریکا باعث شد دستاوردهای بزرگ نظام نادیده گرفته شود هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
وی ابراز کرد: عده‌ای با روش‌های بیهوده به دنبال راضی کردن دشمنان هستند و این باعث شده توانمندی‌های موجود را نبینند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: در زمان تحریم و دشمنی آمریکا، دانشمندان کشور با توان داخلی ستاره خلیج‌فارس را برای خودکفایی ایران راه‌اندازی کردند.
وی در ادامه با اشاره به وحشت آمریکا و هم‌پیمانانش از نزدیکی ایران و عراق افزود: رییس جمهور ما به عراق سفر کرده و مورد استقبال قرارگرفته درحالی‌که آمریکا و متحدانش به وحشت افتاده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: آمریکا از خشم و وحشتی که دارد هنگام سفر رئیس‌جمهور ما به عراق حشد الشعبی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده انگلیس نیز حزب‌الله لبنان را تروریست خوانده است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره تغییرات صورت گرفته در قوه قضاییه گفت: امیدواریم دستگاه قضا با ریاست جدید عدالت را گسترش دهد و دست فاسدان و مفسدان و کسانی که چهره نظام را ناکارآمد جلوه داده‌اند، کوتاه کند.
خطیب جمعه کرج ادامه داد: برای اینکه بتوانیم حق عدالت را ادا کنیم باید به دنبال ترویج تفکر علوی باشیم. امام علی (ع) همیشه دنبال برقراری عدالت بودند چون بقای یک جامعه در گرو این امر است.
حسینی همدانی به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: در این دیدار مطالب اساسی ارائه شد، مهم‌ترین مسئله مربوط به تجهیز امکانات آمریکا و اسرائیل علیه ایران بود؛ رهبری فرمودند: کاری خواهد شد که سنگین‌ترین شکست به آمریکا تحمیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.