مگر قحط‌الرجال است که برخی برای ماندن بازنشستگان تلاش می‌کنند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی مطالب از تریبون نماز جمعه به کنایه گفته می‌شود و افراد موردنظر خود می‌دانند که چه می‌گوییم؛ گفت: برخی از مسئولان عالی استان فعلاً کارت زرد گرفته‌اند تا بعد که شفاف‌تر مسائل را بیان می‌کنم مواظب باشند که کارت بعدی را نگیرند.  آیت الله سید

کد خبر : 15805
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 11:30
مگر قحط‌الرجال است که برخی برای ماندن بازنشستگان تلاش می‌کنند
پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی مطالب از تریبون نماز جمعه به کنایه گفته می‌شود و افراد موردنظر خود می‌دانند که چه می‌گوییم؛ گفت: برخی از مسئولان عالی استان فعلاً کارت زرد گرفته‌اند تا بعد که شفاف‌تر مسائل را بیان می‌کنم مواظب باشند که کارت بعدی را نگیرند.

 آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر اظهار کرد: در این ایام بنا است سه ماهواره به فضا پرتاب شود و این خبر باعث ترس آمریکایی‌ها شده به‌طوری‌که مدعی شده‌اند پرتاب ماهواره نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است.
وی توضیح داد: طبیعی است که آمریکا از این پیشرفت‌ها نارحت باشد و از راه‌های مختلف تلاش کند پیشرفت های ایران در این چهار دهه را کم رنگ جلوه دهد ولی چیزی جز سرخوردگی نصیبش نشده است.
وی ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانش چهل سال است که با تهدید و تحریم تلاش می‌کنند ایران هراسی و شیعه هراسی کنند ولی این آرزوی آنها محقق نخواهد شد.
این مسئول اظهار کرد: آن‌ها مدعی هستند به‌جای پرتاب ماهواره و هزینه‌های زیاد برای موشک باید به معیشت مردم رسیدگی شود و این مطالب را توسط نفوذی‌ها به مردم القا می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه ایران نشان داده است می‌تواند بدون حمایت دیگران به پیشرفت دست یابد، گفت: ایران ثابت کرده است که می‌تواند به آمریکا و متحدانش وابسته نباشد.
نماینده ولی فقیه در البرز اظهار کرد: این پیشرفت‌ها برای دوستداران و دشمنان انقلاب پیام دارد. دوستان انقلاب و ایران اسلامی امیدوار می‌شوند و دشمنان مأیوس و عصبانی می‌شود.
این مسئول در ادامه به مبحث بودجه اشاره کرد و گفت: برخی از مباحث بودجه‌ای از شفافیت لازم برخوردار نیست و دولت باید در خصوص چگونگی هزینه شدن سه‌چهارم از بودجه که در اختیار شرکت‌های دولتی قرار می‌گیرد شفاف‌سازی کند.
خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه سه‌چهارم بودجه به شرکت‌های بزرگ دولتی مربوط می‌شود، گفت: این مسئله و این میزان از بودجه مهم است زیرا مربوط به شرکت‌های خود دولت است.
وی اظهار کرد: برای تأمین حقوق مردم لازم است با دقت بودجه مربوط به شرکت‌های دولتی بررسی شود.
آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری به صنعت هسته‌ای اشاره کرد و گفت: به فضل پروردگار ایران با وجود شهدای هسته‌ای و متخصصان توانسته است در این حوزه به خودکفایی برسد.
وی با بیان اینکه هدف ایران در حوزه هسته‌ای استفاده‌ صلح‌آمیز است، گفت: آمریکا و اسراییل ایران هسته‌ای را بزرگ‌ترین تهدید خودشان می‌دانند و نمی‌خواهند ما پیشرفت داشته باشیم.
خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال فرصت سوزی هستند، گفت: اروپا از پایبندی ایران به برجام مطمئن است به همین دلیل خودش را در مقابل آمریکا قرار نمی‌دهد، ایران باید هر چه زودتر فعالیت‌های تعطیل‌شده هسته‌ای را از سر بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه در حوزه هسته‌ای اسراییل به ما خیلی لطمه زده است، گفت: آن‌ها نتوانسته‌اند مقابل عزم ایران بایستند و اقدام به ترور دانشمندان کردند. اما با توان این مسیر طی شده و ما به خودکفایی رسیده‌ایم.
خطیب جمعه کرج در بخش پایانی گفت: دیده می‌شود در اواخر سال برخی از شرکت‌های صنعتی و کارخانه‌ها برای اینکه پاداش پایان سال را پرداخت نکنند به تعدیل نیرو روی می‌آورند، این کار خلاف است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: در استان شنیده می‌شود که برخی تلاش می‌کنند بازنشستگان بر سرکار خود باقی بمانند، قانون باید اجرا شود، بررسی می‌کنیم و می‌بینیم برخی زمان استخدام مدرک لازم را نداشته‌اند حال عده‌ای اصرار دارد این افراد سرکار باشند اصل به‌کارگیری خلاف بوده است حالا که باید طبق قانون بروند باز عده‌ای اصرار دارند خلاف‌ها تکرار و این افراد بر سرکار خود بمانند مگر قحط ‌الرجال است.
حجت الاسلام حسینی همدانی با بیان اینکه برخی مطالب از تریبون نماز جمعه به کنایه گفته می‌شود و افراد موردنظر خود می‌دانند که چه می‌گوییم؛ گفت: برخی از مسئولان عالی استان فعلاً کارت زرد گرفته‌اند تا بعد که شفاف‌تر مسائل را بیان می‌کنم مواظب باشند که کارت بعدی را نگیرند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.