فروشگاهها باید به خریدار فاکتور رسمی ارائه دهند

پایگاه خبری البرزما- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: مردم بعد از خرید از فروشگاه‌ها دریافت فاکتور رسمی را فراموش نکنند. جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی از 10 آذر شروع و بنا بود تا دی ماه ادامه داشته باشد. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت بر

کد خبر : 15458
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 12:37
فروشگاهها باید به خریدار فاکتور رسمی ارائه دهند

پایگاه خبری البرزما- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: مردم بعد از خرید از فروشگاه‌ها دریافت فاکتور رسمی را فراموش نکنند.

جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی از 10 آذر شروع و بنا بود تا دی ماه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی، امکان دارد این طرح تا عید نوروز ادامه پیدا کند.

شاهمرادی افزود: برای اجرای هر چه بهتر این طرح از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف انتظار می‌رود نهایت همکاری را با فرمانداری‌های استان داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر قانون‌مداری اصناف در ارائه فاکتور فروش ابراز کرد: کلیه فروشگاه‌ها پس از فروش کالا یا خدمات خود باید فاکتور رسمی به خریدار ارائه نمایند.

شاهمرادی ابراز کرد: همچنین تمامی فروشگاه‌ها در بحث تامین کالاهای خود باید در هنگام خرید، فاکتور رسمی اخذ نموده و این فاکتور را به بازرسان ارائه کنند و در غیر این صورت هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست.

این مسئول تصریح کرد: بازرسی ادارات شهرستانی و بازرسی اصناف موظفند با جدیت هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و… را رصد کرده و قانون را با قاطعیت اجرا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه ضمن ضروری خواندن ثبت کالا در سامانه جامع انبارها بیان کرد: هر فردی که کالایی در انبار داشته باشد و آن را در سامانه جامع انبارها معرفی نکند این عمل، احتکار تلقی شده و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

شاهمرادی در خاتمه از کلیه شهروندان البرزی درخواست کرد که هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.