دشمن، دانشجویان را به تحصیل در خارج ترغیب می‌کند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج گفت: اروپایی‌ها که نتوانسته‌اند تعهدات خود به ایران را انجام دهند ناچار شده‌اند جنجال به پا کنند و ایران را در خصوص مسائل موشکی متهم به شورای امنیت ارجاع دهند. آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 16 آذرماه کرج با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو گفت:

کد خبر : 15415
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 12:58
دشمن، دانشجویان را به تحصیل در خارج ترغیب می‌کند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج گفت: اروپایی‌ها که نتوانسته‌اند تعهدات خود به ایران را انجام دهند ناچار شده‌اند جنجال به پا کنند و ایران را در خصوص مسائل موشکی متهم به شورای امنیت ارجاع دهند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 16 آذرماه کرج با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو گفت: جریان دانشجویی در زمان‌های مختلف عملکرد موثر و نقش برجسته‌ای در تاریخ کشور داشته است.

حسینی همدانی ادامه داد: یکی از اثرات جنبش دانشجویی که از کودتای 28 مرداد به بعد جلو دیکتاتور وابسته به آمریکا ایستاد را در آبان ماه 58 و در تسخیر لانه جاسوسی مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند تأثیر حرکت دانشجویی در جریانات و تحولات اجتماعی را نادیده بگیرد افزود: دانشجویان در خط مقدم مبارزه با فساد هستند؛ دانشگاه یکی از مراکز مورد طمع دشمنان است و برای آن برنامه‌ریزی دارند.

امام جمعه کرج از برنامه دشمن برای تضعیف توان علمی کشور گفت و خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از اساتید وابسته به دانشجویان القا می‌کند که باید برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروند و القا می‌کند که در ایران آینده علمی ندارند.

وی تصریح کرد: دانشجویان نباید اجازه دهند دانشگاه ابزار دست احزاب و معامله‌گران سیاسی و نفوذیان وابسته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به وضعیت برجام هم اشاره و اعلام کرد: متأسفانه هنوز برخی به دنبال بزک کردن برجام هستند و مشکلاتی که در جامعه به وجود آمده را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: اروپایی‌ها که نتوانسته‌اند تعهدات خود به ایران را انجام دهند ناچار شده‌اند جنجال به پا کنند و ایران را در خصوص مسائل موشکی متهم به شورای امنیت ارجاع دهند.

حسینی همدانی در پایان حادثه تروریستی چابهار را محکوم و شهادت تعدادی از فرزندان ایران را تسلیت گفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.