برپایی نمایشگاه بین المللی‌ بستر ساز توسعه‌ اقتصادی البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به عملیات احداث نمایشگاه بین المللی البرز و پایانه صادرات در حاشیه فرودگاه پیام‌ گفت: این 2 پروژه مهم توسعه البرز را شتاب می بخشد. رحیم بنا مولائی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها رونق در حد انتظار به ویژه در بحث صادرات

کد خبر : 15040
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 13:54
برپایی نمایشگاه بین المللی‌ بستر ساز توسعه‌ اقتصادی البرز

پایگاه خبری البرزما- رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به عملیات احداث نمایشگاه بین المللی البرز و پایانه صادرات در حاشیه فرودگاه پیام‌ گفت: این 2 پروژه مهم توسعه البرز را شتاب می بخشد. رحیم بنا مولائی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها رونق در حد انتظار به ویژه در بحث صادرات البرز را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به مصوبه تشویقی دولت درخصوص کمک 50 در صدی هزینه حمل و نقل کالای صادراتی برای مدت 6ماه، گفت: تسریع دراجرای این مصوبه بستر را برای توسعه صادرات فراهم خواهد کرد.
بنامولائی با اشاره به محدودیت های بودجه ای در بحث توسعه فعالیت های پژوهشی اتاق بازرگانی البرز افزود: تامین بودجه در این حوزه ضروری است.

استان البرز سه هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی و حدود 68 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی دارد که بخشی از محصولات صنعتی و کشاورزی استان صادراتی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.