مردم با بصیرت در مقابل دشمن سر خم نمی‌کنند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج بر نگرانی دشمن از همایش عظیم اربعین حسینی در کربلا تاکید کرد. حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه دشمن بر تخریب همایش پیاده روی اربعین حسینی تمرکز کرده است، گفت: همایش اربعین حسینی قدرتهای بزرگ را به چالش کشیده است

کد خبر : 14807
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 10:00
مردم با بصیرت در مقابل دشمن سر خم نمی‌کنند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه کرج بر نگرانی دشمن از همایش عظیم اربعین حسینی در کربلا تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه دشمن بر تخریب همایش پیاده روی اربعین حسینی تمرکز کرده است، گفت: همایش اربعین حسینی قدرتهای بزرگ را به چالش کشیده است و دشمن بخاطر نگرانی از نتیجه همایش، سعی دارد که چهره آنرا مخدوش کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم سراسر جهان از نژاد و قومیت های مختلف در این همایش حضور پیدا می کنند، افزود: این همایش به عامل وحدت بین مسلمانان جهان تبدیل شده است و دشمن سعی دارد اجتماع چند میلیونی واحد را تخریب کند چرا که خوابشان را پریشان کرده است.
خطیب جمعه کرج همچنین گفت: با کشتی نجات امام حسین می توان به ساحل نجات و سرمنزل سعادت رسید و به همین دلیل همایش اربعین گامی برای عینیت پیدا کردن آموزه های عاشوراست.

وی افزود: حضور جوانان در این همایش بسیار ارزشمند است و این شور حسینی باید به شعور حسینی برسد و اهداف بزرگی را در اربعین دنبال کرد.
امام جمعه کرج گفتمان بین ملتها و اقوام را در همایش بسیار مهم عنوان کرد و افزود: تلاشها مسئولان برگزاری همایش باید بر همگانی بودن آن باشد و همه با هم در مسیر و هدف متعالی حرکت کنند. وی گفت: تلاش آمریکا بر این بود که این همایش کمرنگ دیده شود اما حب حسین و ائمه اطهار کار خودش را کرد چرا که ملتی که دست در دست امام حسین بدهد تسلیم هیچ یزیدی نخواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، بصیرت و آگاهی را سد بزرگی در برابر جنگ رسانه ای و روانی دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن و عوامل دشمن سعی دارند نظرات خود را به جامعه القاء کنند که نمونه آن تصویب CFT در مجلس است که با برنامه های مختلف می خواهند نظرات خود را به شورای نگهبان القاء کرده و جامعه را دچار تشنج کنند.
وی افزود: تصویب تحریمهای جدید پس از تصویب CFT و حکم دادگاه لاهه نشان داد که بهانه آمریکا با این مباحث خاتمه پیدا نمی کند و بهانه اصلی آنها اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مسئولان برای عبور از شرایط سخت اقتصادی گفت: با مردم همراه باشید و زندگی کنید و ببینید که مردم چگونه با مشکلات موجود باز هم در برابر دشمن مقاومت کرده و سرخم نمی کنند. اطمینان به مردم و نخبگان جامعه می تواند شرایط را به نفع کشور تغییر دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.