دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای دانش آموزان است و آنها می توانند در این سفر و اردوی علمی و معنوی از شهدا و رزمندگان درس ایثار و از خود گذشتگی بیاموزند.خسرو ساکی اظهارداشت : یادمان های دفاع مقدس گنجینه ای از رشادت ها و

کد خبر : 14735
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 12:23
دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای دانش آموزان است و آنها می توانند در این سفر و اردوی علمی و معنوی از شهدا و رزمندگان درس ایثار و از خود گذشتگی بیاموزند.خسرو ساکی اظهارداشت : یادمان های دفاع مقدس گنجینه ای از رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان است و هر کدام از دانش آموزان به اندازه ظرفیت خود می توانند از این گنجینه بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: سفر راهیان نور زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ و ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس را فراهم می کند که این اقدام سازنده در ایجاد روحیه معنویت و اخلاق در دانش آموز نقش بسیار تاثیر گذاری دارد.
ساکی از اعزام کاروان های راهیان نور به عنوان یک حرکت نمادین در تداعی خاطرات و حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در اذهان عمومی نام برد و اضافه کرد: اجرای این برنامه مهم ملی به هر ایرانی یادآوری می کند که امنیت و آرامش جامعه سلامی ایران و جایگاه رفیع کشور در دنیا حاصل ایثار عزیزانی است که جانشان را فدای دین ، انقلاب ، وطن و ولایت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: با حضور خانواده معظم شهدا، از جمله شهید محمد حسین فهمیده ، مسئولان لشکری ، نظامی ، مدیران دستگاه های اجرایی، دانش آموزان و سایر اقشار مردمی، دانش آموزان دختر مدارس دوره متوسطه با حال و هوایی همانند اعزام های دوران هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنگی بدرقه می شوند.
ساکی از راهیان نور به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و تربیتی در جامعه یاد کرد وافزود: با همکاری تنگاتنگی که بین سپاه، بسیج و آموزش و پرورش در این زمینه وجود دارد، تلاش می کنیم ، دانش آموزان در بهترین شرایط اسکان پیدا کنند و با اجرای برنامه های ویژه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
وی گفت: برای افزایش ایمنی ، نظارت و کنترل برنامه ها ی مربوط به اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی تا کنون در این استان نشست های مشترکی بین آموزش و پرورش و سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز برگزار شده است.
وی تاکید کرد: برنامه های مختلف این طرح ملی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب با محوریت کیفیت بخشی و تربیتی سازماندهی شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.