اختصاص یارانه حمایت دولت به بیش از 10 ناشر در البرز

پایگاه خبری البرزما-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از اختصاص یارانه حمایت دولت به بیش از 10 ناشر و کتابفروش در هشتمین نمایشگاه کتاب البرز خبر داد. مهدی ابدالی افزود: تعدادی از کتابفروشان و ناشران شاخص استان در هشتمین نمایشگاه کتاب البرز یارانه ی تخفیف دریافت خواهند کرد. وی اضافه کرد: این ناشران و

کد خبر : 1429
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 13:22
اختصاص یارانه حمایت دولت به بیش از 10 ناشر در البرز

پایگاه خبری البرزما-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از اختصاص یارانه حمایت دولت به بیش از 10 ناشر و کتابفروش در هشتمین نمایشگاه کتاب البرز خبر داد.

مهدی ابدالی افزود: تعدادی از کتابفروشان و ناشران شاخص استان در هشتمین نمایشگاه کتاب البرز یارانه ی تخفیف دریافت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: این ناشران و کتابفروشان می توانند از یارانه ی ٤٠ درصدی که حمایت دولت را شامل می شود، بهره مند شوند.
ابدالی گفت: علاقمندان و بازدیدکنندگان از این غرفه ها در زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب البرز با پرداخت ٦٠ درصد از مبلغ کتاب، می توانند محصولات فرهنگی خود را خریداری کنند.
وی ادامه داد: ناشران علاقمند می توانند تا تاریخ هشتم شهریورماه با مراجعه به سایت www.icfi.ir جهت شرکت در هشتمین نمایشگاه کتاب اقدام کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج اظهار داشت: ناشرانی حق شرکت در این نمایشگاه را خواهند داشت که به عضویت این سامانه در آمده و کتاب های قابل عرضه را به ثبت برسانند.
هشتمین نمایشگاه کتاب و نوشت افزار البرز از ١٩ تا ٢٦ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی- هنری البرز واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.