تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ البرز

پایگاه خبری البرزما- نجفی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر ضرورت تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده 16 البرز، افزود: این امکان برای استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار است.وی گفت: اردوگاه ماده 16 از مهمترین مطالبات مردم استان محسوب می شود که باید در اسرع وقت با همراهی تمامی

کد خبر : 13745
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 11:37
تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ البرز

پایگاه خبری البرزما- نجفی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر ضرورت تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده 16 البرز، افزود: این امکان برای استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار است.وی گفت: اردوگاه ماده 16 از مهمترین مطالبات مردم استان محسوب می شود که باید در اسرع وقت با همراهی تمامی مسئولان راه اندازی شود.
دکتر نجفی گفت: با توجه به لزوم ایجاد اردوگاه مقرر شد که جلسه ای برای پیگیری فضای فیزیکی آن با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری تشکیل و وضعیت اردوگاه ماده 16 البرز تعیین تکلیف شود.

وی افزود: آموزش در جهت آگاه سازی جامعه و بویژه نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت است از این رو ضرورت دارد که آموزش و پرورش با برنامه ریزی صحیح و زمانبندی دقیق نسبت به این امر مهم اقدام کند.
استاندار البرز در این نشست بر ضرورت نظارت بر اردوگاه های ماده 15 استان تاکید کرده و از کمیته نظارت بر کمپ ها، جدیت در رصد و بررسی های مربوطه را خواستار شد.
اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز گزارشی از اقدامات و برنامه های خود، ارائه دادند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.