اختصاص ۵۲۰ هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی در ساوجبلاغ

پایگاه خبری البرزما- فرماندار ساوجبلاغ بابیان اینکه کشور در جنگی همه‌جانبه قرارگرفته است، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی موضوعات مختلف جامعه به مردم تأثیر به سزایی دارند. وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه مسئولان جمهوری اسلامی توسط رسانه‌های خارجی، تأکید کرد: اکنون در دو جنگ تمام‌عیار اقتصادی و فرهنگی هستیم.

کد خبر : 13710
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 10:23
اختصاص ۵۲۰ هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی در ساوجبلاغ

پایگاه خبری البرزما- فرماندار ساوجبلاغ بابیان اینکه کشور در جنگی همه‌جانبه قرارگرفته است، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی موضوعات مختلف جامعه به مردم تأثیر به سزایی دارند. وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه مسئولان جمهوری اسلامی توسط رسانه‌های خارجی، تأکید کرد: اکنون در دو جنگ تمام‌عیار اقتصادی و فرهنگی هستیم. رسانه‌های غربی با استفاده از همه ابزارهای موجود سعی در تخریب سبک زندگی ایرانی و اسلامی ملت ایران دارند که رسالت خبرنگاری ایجاب می‌کند که رسانه‌ها در این خصوص اقدام کنند. پالیزگیر بابیان اینکه اقدامات بزرگی در شهرستان ساوجبلاغ انجام‌شده است، تصریح کرد: شهر جدید هشتگرد از زمان تأسیس تاکنون با مشکل کمبود آب مواجه بود اما باکار جهادی و پیگیری‌های بسیار توانستیم آب سد طالقان را به شهر جدید هشتگرد انتقال دهیم. وی بابیان اینکه پس ۱۷ سال یکی از واحدهای تولیدی غیرفعال ساوجبلاغ فعال شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول بکار هستند. فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه درصدد هستیم که شهرکی صنعتی در ساوجبلاغ ایجاد کنیم، گفت: بیش از ۵۲۰ هکتار زمین در منطقه‌ای مناسب از این شهرستان وجود دارد که می‌خواهیم آن را به شهرکی صنعتی تبدیل کنیم. وی با اشاره به تصویب دو ناحیه صنعتی روستایی در ساوجبلاغ، خاطرنشان کرد: با این اقدام شاهد پیشرفت خوبی در حوزه اشتغال خواهیم بود. جلوگیری از مهاجرت اهالی روستاها به شهر و ایجاد اشتغال روستایی از مهم‌ترین اهداف دولت و فرمانداری ساوجبلاغ است.
پالیزگیر با اشاره به اینکه کلنگ ایستگاه پساب شهر جدید هشتگرد روز گذشته زده شد، افزود: همچنین ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب هشتگرد و چهارباغ ازجمله اقداماتی است که در این شهرستان انجام‌شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.