دشمن می‌خواهد با بهانه گرانی مردم را به خیابان‌ها بکشاند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه موقت کرج گفت: دولت باید به گلوگاه‌ها برای از بین بردن بستر فساد توجه داشته باشد و اگر در جایی هم به واسطه رانت و رانت‌خواری فسادی رخ داد قوه قضاییه با آن قاطعانه برخورد کند. حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در نمازجمعه کرج با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و

کد خبر : 13700
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 8:42
دشمن می‌خواهد با بهانه گرانی مردم را به خیابان‌ها بکشاند

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه موقت کرج گفت: دولت باید به گلوگاه‌ها برای از بین بردن بستر فساد توجه داشته باشد و اگر در جایی هم به واسطه رانت و رانت‌خواری فسادی رخ داد قوه قضاییه با آن قاطعانه برخورد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در نمازجمعه کرج با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: در این زمینه‌ها باید نقشه‌های دشمن را شناسایی و براساس آن برنامه‌ریزی کنیم چون دشمن در عرصه فرهنگی در حال تلاش برای ضربه زدن به ماست.

محمدی از مسائل اقتصادی و نواسانات قیمت در هفته‌های اخیر نیز گفت و تصریح کرد: در این مدت شاهد تلاطم در قیمت سکه، ارز، مسکن، لبنیات و ارزاق بوده‌ایم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ناامید کردن افکار عمومی است و می‌خواهد وانمود کند که دولت قادر به کنترل قیمت‌ها نیست تا مردم را با این ترفند به خیابان بکشد.

خطیب جمعه موقت کرج به ناآرامی‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: زحمات نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی در این زمینه قابل تجلیل است که نقشه دشمن برای کشته‌سازی را نقش بر آب کردند.

محمدی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز بر لزوم کنار رفتن نیروهای ناکارآمد تاکید کرد و گفت: مطالبه مردم این است که این نیروها بدون کمترین اغماضی جایگزین نیروهای انقلابی شوند.

وی ادامه داد: دولت باید به گلوگاه‌ها برای از بین بردن بستر فساد توجه داشته باشد و اگر در جایی هم به واسطه رانت و رانت‌خواری فسادی رخ داد قوه قضاییه با آن قاطعانه برخورد کند.

محمدی از ظرفیت‌های داخلی نیز گفت و اعلام کرد: این ظرفیت‌ها به خصوص جوانان نخبه و دانشمند باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.