جزییات طرح سربازی دختران به صورت کامل مطرح نشده است

پایگاه خبری البرزما- به تازگی طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به پیشنهاد طرحی برای انجام خدمت سربازی دختران پرداخته است که بازتاب گسترده‌‎ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته و حواشی بسیاری را هم ایجاد کرده است که به عدم شفاف‌سازی در مورد این طرح برمی‌گردد. وی با تاکید

کد خبر : 13620
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:49
جزییات طرح سربازی دختران به صورت کامل مطرح نشده است

پایگاه خبری البرزما- به تازگی طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به پیشنهاد طرحی برای انجام خدمت سربازی دختران پرداخته است که بازتاب گسترده‌‎ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته و حواشی بسیاری را هم ایجاد کرده است که به عدم شفاف‌سازی در مورد این طرح برمی‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز ابعاد این طرح مشخص نشده ولی می‌توان گفت که قرار نیست دختران در خدمت سربازی اسلحه به دست بگیرند گفت: «این طرح هنوز در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح نشده و مشخص است که اطلاع دقیقی از آن نداشته باشیم. لازم به ذکر است که این طرح هنوز برای تصویب و تبدیل شدن به قانون به مجلس نیامده است، اما آنچه مسلم است قرار نیست دختران در بخش نظامی حضور داشته باشند و برای عملیات نظامی آماده شوند. به نظر باید از دختران در مسائل آموزشی و بهداشتی و همچنین رویکرد نرم افزاری استفاده شود. جزئیات این طرح به صورت کامل مطرح نشده ولی آنچه مشخص است دختران در طول خدمت سربازی اسلحه به دست نخواهند گرفت.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.