آقای رئیس‌جمهور وزرای ناکاربلد را برکنار کنید/مردم ناراضی هستند

پایگاه خبری البرزما- نماینده ولی‌فقیه استان البرز خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: آقای رئیس‌جمهور وزرای ناکاربلد را برکنار کنید، مردم از این وضعیت ناراضی هستند. آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید صارمی که مزین به‌روز خبرنگار است، اظهار کرد: رسانه باید در راستای پیشرفت

کد خبر : 13505
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 11:33
آقای رئیس‌جمهور وزرای ناکاربلد را برکنار کنید/مردم ناراضی هستند

پایگاه خبری البرزما- نماینده ولی‌فقیه استان البرز خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: آقای رئیس‌جمهور وزرای ناکاربلد را برکنار کنید، مردم از این وضعیت ناراضی هستند. آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید صارمی که مزین به‌روز خبرنگار است، اظهار کرد: رسانه باید در راستای پیشرفت کشور بردارند، کار خبرنگاران ازآن‌جهت که باید اعتماد مخاطب را جلب کنند، سخت است، رسانه‌ها باید اخبار را دقیق منعکس کنند.

وی بابیان اینکه خبرنگاران می‌توانند عامل ایجاد وحدت و یا تنش باشند، گفت: انتقادات باید سازنده و امیدبخش باشد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به حواشی این روزهای کشور، گفت: عده‌ای به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا آینده انقلاب مبهم است، عده‌ای به خانواده‌های متدین توهین و از خط قرمزها عبور می‌کنند، در این میان نقش رسانه بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر اینکه بیان انتقادات به‌منظور تضعیف کسی نیست، گفت: باوجوداینکه هنوز تحریم‌ها آغاز نشده و تغییر چندانی در وضع کشور به وجود نیامده اما عده‌ای به جریان سازی می‌پردازند باید در خصوص این قبیل مسائل هوشیار باشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان و ایجاد تنش در جامعه اعلام کرده که آماده مذاکره با ایران است، گفت: عده‌ای نیز در کشور به این تنش‌ها دامن می‌زنند.

وی بابیان اینکه نباید ضعف و ناتوانی‌ها را مقابل آمریکا برملا ‌کنیم، گفت: ابرقدرتان منافع خود را ملاک قرار داده‌اند، هزینه تسلیم شدن مقابل قدرت‌طلبان به‌مراتب بیشتر از هزینه ایستادگی مقابل آن‌ها است.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه هدف دشمنان از ایجاد تجمع در شهرهای کوچک بزرگنمایی این اقدام و سپس سراسری کردن آن است، افزود: آن‌ها از تجمع مردم عکس گرفته و در فضای مجازی پخش می‌کنند، گاهی در تصاویرشان دوروغ هایشان برملا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی حواسشان به اقدامات دشمنان است و هوشیارانه پاسخ اقدامات آن‌ها را می‌دهند، مردم وارد بازی آن‌ها نمی‌شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی دوقطبی شدن جامعه را باعث ضرر دانست و گفت: برخی می‌گویند که ایران درآمدهای خود را در سوریه هزینه می‌کند، مسئولان آمریکایی نیز روزی چند بار این مطلب را در رسانه‌های خود عنوان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای ادعا می‌کنند اقتصاد ایران ازهم‌پاشیده شده و اوضاع کشور از دست خارج‌شده است، گفت: آن‌ها می‌خواهند بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان را بالا ببرند.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ حاکمیت و مردم یکی هستند، اقتصاد کشور به پیشرفت‌های بسیاری دست خواهد یافت، گفت: منکر این نیستیم که استکبار مشکلاتی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده اما با تکیه‌بر توان خود می‌شود بر مشکلات فائق آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر اینکه تخلف و کم‌کاری مسئولان قبول نیست، به طرح این سؤال پرداخت که چرا آقای رئیس‌جمهور وزیر متخلف را برکنار نمی‌کند و منتظر مجلس می‌ماند؟

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه برخی از مجلسی‌ها متدین نیستند و در راستای مطالبات مردم اقدام نمی‌کنند، گفت: رئیس‌جمهور باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور شما دانسته یا ندانسته موجب نارضایتی و تنش در جامعه هستید، اقشار مختلف مردم به این وضعیت کشور انتقاد دارند، مردم انتظار دارند که اگر وزیر و مسئولی نتوانسته به وظایف خود عمل کند، بی‌معطلی برکنار شود و مسئول شایسته و کاربلد جایگزین شود.

خطیب جمعه کرج ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف دستگاه قضایی، به طرح این سوال پرداخت و گفت: حکم کسانی که کشور را به وابستگی کشاندند چیست؟ احکام مفسدان سیاسی باید اجرا شود، مجلس نباید بی‌خیال بنشیند باید از وزرا سوال کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه برخی مدعی هستند رهبری باید به این شرایط ورود کند، گفت: تا وقتی مجلس وجود دارد باید رهبری ورود کند؟ مجلس در راستای مطالبه گری اقدام و به وظایف خود عمل کند.

آیت‌الله حسینی همدانی خطاب به دولتمردان، گفت: جرات داشته باشید و وضعیت اقتصادی را ترمیم کنید، قوه قضائیه صدای مردم را بشنود و به وظیفه الهی خود رسیدگی کند، انقلاب زنده است و باقدرت در حال پیشرفت است و آینده‌ای پرنور دارد.

وی در پایان از غیبت خود در خطبه‌های نماز جمعه طی چند هفته آتی به دلیل حضور در مراسم حج واجب خبر داد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.